1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Zo heb 8pagina‘s terug gelezen...nog lang niet alles en ben het nu alweer kwijt hihi

@combinatietest....weten we nog niet, nog even meer info opzoeken en over na denken.....

oh erg..ben nu alweer de rest vergeten...
    wel super dat de titel is aangepast!! anders zitten we straks op de 100mama‘s in één. topic hihi

ik ken hier in mn omgeving nog geen andere zwangeren.....

WELTRUSTEN

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hey ben jij hier ook al nog niet opgevallen grappig gezellig
    ik weet niet wat ze gaan doen in zo test maar denk het niet

3. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Goedemorgen all,

Tijdje niet gereageerd, druk gehad. Heb niet alles terug kunnen lezen.
    Goed idee om de maand sept te splitsen (en dus dit topic een andere naam te geven).
    @combinatietest: ik weet t nog niet, twijfelen nog. Heb natuurlijk gegoogled en dat was niet zo'n goed idee. Ga dan gelijk liggen malen 'stel dat'... Pff.
    @nieuwe zwangeren: welkom! Geniet van je zwangerschap.

Zo weer werken, best zwaar na een gebroken nacht. Hoop dat dat slechte slapen snel beter wordt, want op mijn werk kan ik niet even een middagtukje doen haha

Fijne dag!

4. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks! Ja volgens alle online berekeningen kom ik op 13 september uit, maar ook ik heb langere cyclus dus vandaar mijn eigen berekening op de 16e... :)

5. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    @ combinatietest - ik weet het nog niet. Dit is ons eerste kindje en ga me maar goed laten voorlichten door de vk. Ik ga het niet online opzoeken als ik de reacties hier hoor ;) Risico op foto's is te groot...

@ symptomen - ik ben nog niet zo ver als dat jullie zijn, maar ik heb eigenlijk alleen last van vermoeidheid (en slecht slapen), lage rugpijn, misselijkheid en bij vlagen last van (.)(.).

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Voorlopig hebben we besloten de combinatietest niet te doen. We zijn allebei nog jong en denken dat de kans niet groot is. Bovendien... wat doe je als je kindje wel down heeft? Zou je het dan over je hart kunnen verkrijgen het weg te laten halen? Ik denk ik niet hoor.
    Maar goed ik laat me nog even voorlichten bij de vk en dan beslissen we definitief.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo weer een brakke nacht met brullend kind.. Nu aan het werk en ben weer kotsmisselijk bah bah bah

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier eindelijk wat lichte ochtend misselijkheid.
    Ja blij mee haha.

Combinatietest
    Ja wij doen het wel denk ik, ben er nog niet helemaal uit.

Hier weer dagje vrij en daar ben ik blij mee.
    Straks dus zkh en dan ga ik met mijn arts in overleg wat te doen mbt werk enzo.
    Wil geen enkel risico nemen en zit niet nog een keer te wachten op die gemene steken.

9. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ben een emotioneel vlak en supermoe! De stress van de afgelopen maanden heeft me geen goed gedaan. Net kind 1 naar school gebracht en zo even lekker spelen met de jongste. Als hij naar bed gaat, duik ik er ook even in, kijk er nu al naar uit.

Tis echt lief om te zien hoe mijn oudste met de baby omgaat. Kan zich al een beetje druk maken hoe het ermee is. Alles gaat toch goed met de baby mama?? De baby is toch niet ziek. Hij heeft nu in zijn hoofd dat hij een zusje krijgt dus wie weet. De vorige keer had hij het goed en ik heb wel vaker gehoord dat kinderen "goed gegokt" hadden. Blijft nog even een verassing want we willen het niet weten.

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hier elke ochtend sta ik op mijn krampen soort ongi pijn
    ik werd beetje angstig van ivm met de mk die gehad heb twee maanden geleden dus ik ben blij dat ik vk gebelt heb en die zei dat het mijn baarmoeder zou moeten zijn gelukkig mag ik pm in nemen voor de pijn maar ook niet veel pfff wat een ellende zeg

11. susan84

susan84 Niet meer actief

Ja, die bandenpijn! Vervelend hè?! Ik ben eindelijk na 5 dgn werken vrij. Pff, ook nu pas uit bed, had het even nodig. Helaas staat dus voor vandaag het huishouden, boodschappen enz weer op t programma...

Werken jullie ook fulltime? En hoeveel uur zijn jullie na jullie eerste kind gaan werken of zijn jullie van plan te doen?
    Ik werk in principe 4 dagen van 9uur + extra weekenddiensten. Die weekend diensten zullen altijd blijven om de 2 weken ongeveer. Maar denk dat ik door de week naar 3 x 9 ga.
    Ben erg benieuwd naar jullie?!

12. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ontzettend vervelend pff beetje gek van te worden

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik werk nu 38 uur maar zoals ik op de vorige pagina al aangaf;

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Bibimama: Ik werkte voor mn 1e 40-50 uur per week, na zijn geboorte 20 en nu 12. 12 is prima zolang we het daar mee redden financieel :)

Buikpijn: Ja ik heb t alle drie de keren gehad, dus ik ben er wel blij mee! Verder is het slapen hier ook echt rampzalig. Maar ach komt wel goed :)

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames Ben zo brak Weer, lig Weer in bed pff..wordt lange week zo

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo ik heb even pauze thuis!

Jane hoe laat heb je je echo straks?

Hier ook bandenpijn echt heel erg!!! Maar goed hoort erbij he!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Afspraak is om 15:40, en en nu al zenuwachtig, heb allemaal doom scenario's in mijn hoofd....

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    SPANNEND Saja!!!!!!! Ik duim voor je!!!!! ♥

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Komt goed meid!

Ik heb met precies 5 weken een echo gehad daar was een mooi vruchtzakje met inimini embryo te zien hihi

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop het zo, juist omdat ik haast gee kwaaltjes heb maakt me zo onzeker terwijl mijn gevoel nu wel zegt dat alles goed zit.
    Bij Noah* hebben we niet eens gekeken naar kamertjes en dat soort dingen, mijn gevoel was zo sterk dat het niet goed zat.

Maar nog 1 kwijt raken dat trekken we echt niet.

Deel Deze Pagina