(1-16) oktoberbuiken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loving, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vandaag bij de VK toen zat ie halverwege tussen navel en schaambot. Maar zelf kan ik het niet voelen hoor.

2. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik was gisteren bij de vk en ik vroeg dat ook, maar ze zei wij kunnen dat nu al voelen maar jij eigenlijk nog niet, misschien rond de 14 weken.

Hebben trouwens gisteren zelf een opname gemaakt van de echo (kregen ook geen foto mee, misschien dacht ze daar niet aan omdat het druk was), en dan zie je de kleine buitelen en trappen enzo en het hartje gehoort.Gisteren ook voor het eerst via de buik een echo gehad.
    In het erasmus doen ze niet aan op dvd's zetten, kan niet eens met hun spullen, daarvoor moet ik voor een pretecho bij de star zijn rond 20 weken.

Daarna naar me schoonouders geweest waar oma B ook was (die wist het nog niet), dus we haar een envelop gegeven met de woorden, kijk oma we hebben foto's laten maken. Ze keek ernaar en vroeg waar kijk ik eigenlijk naar? Dus wij zeggen: u wordt overoma. Zei: oh, god kijk nou wat leuk. Ik denk dat ze er wel beduust van was, ze vond het leuk maar ik denk dat het nog even moet inzakken.
    M'n man ook meteen z'n tante gebeld om het nieuws te vertellen, hij was zo gelukkig en vrolijk gisteren, ik had gezegt dat we ons nog niet rijk mocht rekenen tot de 12 weken echo, hij was zo blij gisteren, ik ook wel maar ik moest ook naar een nieuwe internist (bah, vreselijk die diabetes).
    En gisteravond belde mijn oom nog dus heb ik het ook maar meteen tegen verteld.

Ik heb trouwens ook maar m'n banner aangepast (zo goed als mogelijk, de handtekening laat je maar beperkt neerzetten), ik ben nu 6 oktober uitgerekent, en ben 12 weken en 3 dagen.

Dus moeten nog even een buikfoto van 12 weken gaan maken, ik post hem zo snel mogelijk.

Laupio, leuk buikje al, kan niet wachten tot ik m'n buik als babybuik kakn gaan zien, en de kleine ga voelen. We hebben al gezien dat de kleine erg druk bezig is daarbinnen maar voel er helaas nog niks van.

Ds85, jij begint ook al een buikje te krijgen, als het goed is zou het rond de 12de week ongeveer boven je schaambot uit moeten komen, maar ja zoveel vrouwen, zoveel verschillen, maar dat is geloof ik het gemiddelde.

3. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ja, klopt, ik heb nog wel een gewone broek die past,maar die wil ook wel eens gewassen worden, hihi.

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja ik heb het mijn opa en oma ook verteld met leuk tekstje. Ze wonen niet in de buur dus leek me op die manier het leuks.
    Ik vraag me soms alleen af hoe happy ze nog zijn. Bedoel dit is het 6de achterkleinkind ofzo. Ja tuurlijk elk kind uniek enz dat weet ik wel, maar denk dat het echt leuke er ondertussen wel beetje vanaf is.
    Ik weet niet... tis niet zo nieuw meer ;)

Gisteren lekker wezen zwemmen, ooh meiden das zooo heerlijk nu, lekker gewichtloos en alles en heb geslapen als een blok! Heerlijk

Mijn schoonzus had een hele hoop spullen ons nagelaten. Een hele hoop kleren, voedingskussens , knuffels noem het maar op. Met al die spullen gaat het nu zelf bij me man kriebelen.

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

12 weken zwanger van ons tweede wondertje
    Ik ben 8 oktober uitgerekend...

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zit helemaal te mijmeren over vorig jaar rond deze tijd. Toen schreef ik mee in het oktobertopic van 2011 en was ik zo'n 11 weken zwanger :)

Geniet ervan allemaal!!

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mooie buik Samantha!!

Gaaf Annedore! Zie dat jullie er ook 5 jaar over hebben gedaan net als wij. Ik mijmer nu alvast over volgend jaar in de hoop dat ik dan ook een frummel van een maandje of 5 heb :)

8. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Blackie, ik denk misschien wel dat het niet zo ''speciaal'' als het eerste achterkleinkind is, maar ik denk dat ze als overgrootouders het toch bijzonder vinden dat ze het kunnen meemaken zo veel nog te krijgen.

Samantha1985, wauw wat heb jij al een leuk buikje!

Ik zit ook al vaak aan te denken dat we eind dit jaar een kleintje zullen hebben, best leuk want er zullen aan mijn kant van de familie dan 2 kleintjes erbij zijn, in die van m'n man zal het de eerste zijn.

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wij hebben er 4 jaar over gedaan om (blijvend) zwanger te worden. Maar met die 9 maanden zwangerschap erbij hebben we bijna 5 jr gewacht op ons manneke ;) Geduld is niet mijn sterkste punt :p

Ik wens je een goede zwangerschap toe en een blakende baby in oktober! :) En over een jaar? Dan ligt jouw zoon/dochter vast net zo hard te gillen (spelen!) in de box als mijn zoon nu :D Ik gun het jullie van harte!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Och dus dan komen wij toch nog verder met onze 5 jaar en 10 maanden als de baby geboren wordt. Maar ach nu doet het er opeens niet meer toe, we zijn dolgelukkig dat het toch gelukt is! Dankjewel voor de lieve wens!

11. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

dank je wel... Ben ook zeer trots op me buik...
    Somige mensen vragen zich al af of het er geen 2 zijn hahahaha.
    Maar het is er maar 1 we hebben rond de 10e week een echo gehad waar duidelijk te zien was dat het er maar 1 is...
    Bij ons eerste kindje had ik ook zo buik en toen vroegen mensen het ook al... Gewoon weer het zelfde liedje hahaha...

We hebben trouwens voor de meeste mensen dat ik lees eigelijk helemaal niet lang overgedaan. De eerste was gepland binnen een maand was ik ook zwanger en hij is nu 19maandjes oud bijna 20.
    Deze waarvan ik nu zwanger ben is eigelijk helemaal niet gepland of juist eigelijk te vroeg. We wouden eigelijk pas een tweede als deze die we nu rond hebben lopen 2 jaar is dan zou die bijna 3 jaar zijn als de volgende komt...
    Maar het is ff anders gelopen en jaylano word 13-augustus 2 jaar en 8 oktober ben ik dan uitgerekend net als bij de eerste... Dus hij is dan wel 2 jaar dus dat scheeld wel weer....

Ik ga jullie allemaal een fijne zwangerschap wensen... Met de bevalling wachten we nog maar even mee dat komt over paar maanden wel hahaha...

12. Rocksy24

Rocksy24 Lid

18 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier mijn buikje met 12 weken zwanger

mijn buik was al zo toen ik 6 weken was kon ik me eigen kleren al niet meer aan, nu staat het gelukkig wat stil haha maar komt nu meer omhoog..

erg leuk allemaal al die foto's

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ie in het basispakket zit, zit ie overal in het basispakket, want dat stelt de overheid vast en daar moeten verzekeraars zich dan aan houden. Verzekeraars bepalen dan welk bedrag ze voor die basisverzekering vragen, maar wat er allemaal inzit, wordt dus van hogerhand bepaald ;)
    De 20-wekenecho hoort daar gewoon bij :)

Zo, hier weer terug van een midweekje vakantie. Inmiddels loopt de stress hier weer aardig op, maar vandaag een drukke dag, dus ga maandag even de VK bellen of ik even snel tussendoor mag om hartje te luisteren ter geruststelling.
    M'n buik groeit aardig, dochterlief zei van de week zelfs, terwijl ze mijn buik voelde: de baby groeit, mama! Zal eens zien of ik ergens de komende dagen een foto kan maken en hier kan komen showen :)
    Zie hier iig mooie buikjes langskomen :)

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook even mijn buikje, hij wordt al mooi rond :) (ik bedoel, hij was al rond, maar nu wordt het zwangerschapsrond hahaha)

15. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Wat leuk al die buikfoto's, al vind ik die van mij nog niet echt op een babybuikje lijken, maar ik ga toch overstag (moet wel omdat ik m'n knoop niet meer dicht krijg) naar zwangerschapskleding.

Hier is trouwens mijn buikfoto met 13 weken.

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuur mijn foto nog ff niet zit toch geen verschil in.
    Zijn julie ook nog steeds zo moe? Ben gesloopt.

17. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Jep, hierzo ook veel vermoeid. En ik hoef pas met 9uur op en 's middags een tukkie doen...:)
    En nog steeds moe...:(

Ik denk dat dit wel bij dit gedeelte van de zwangerschap hoort. (lees ik tenminste);)

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook hardstikke moe, maar ik slaap ook baggerslecht en heb momenteel ook nog eens een heel vervelend verkoudheidsvirus te pakken, dus waar het nou van komt....? :(
    (En ik slaap al 4 jaar niet door 's nachts, dus ik was sowieso al hardstikke moe).

19. MissT

MissT Niet meer actief

Joehoe meiden, eindelijk even tijd om mijn buik te posten, niet echt een heeule duidelijke foto, maar deze is gisteren gemaakt voordat ik ging zwemmen met de kleine meid. 13 weekjes dus. Gaat nu echt snel, bij jullie ook?

Bekijk bijlage 234937

20. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Bij mij gaat het sneller dan ik verwachte!:p
    Ik ben nu maar aan zwangerschapskleding begonnen want ik kreeg echt m'n knopen niet meer dicht.:)
    En overal en altijd met je broek open zitten begon ik ook een beetje vervelend te vinden;), dus ik ben er dus nu aan.:D

Deel Deze Pagina