(1-16) oktoberbuiken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loving, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gaaf he? En het kan dus gewoon vroeg, ook met voorliggende placenta :)

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Leuk al die buikjes!! :D

Hier mijn buikje met 15 weken vandaag:

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dankjullie wel :D!
    Wij hadden deze echo geplant omdat ik eigenlijk hoofdzakelijk wou weten of de hematoom kleiner zou zijn geworden. Dat was gelukkig dus het geval! Heb geen recht meer op echo's van de vk, dus dan maar zo :).

@Esmeralda: Wat een mooi buikje zeg! En wat voor 15 weken!!

Zit nog met spanning te wachten wanneer die buik hier eindelijk eens gaat komen. Tot nu toe nog niet veel te zien, behalve dat ik wat ronder ben geworden ;).

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja buikje is leuk , vervelende is alleen dat ik ook al striemen heb en al flink met aangekomen... das wat minder.
    Mja nu maar hopen dat het snel de 14e is en ik de kleine weer eens mag zien.
    Afgelopen week wel halve nacht opgezeten, was onrustig. maar toen wel de kleine voor het eerst echt gevoeld:D

5. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wat zijn we stil???

6. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoi dames, woensdag m'n bruiloft gehad en de hele week al elke dag de kleine gevoelt, gisteren zelfs de hele dag.
    We hebben donderdag de kinderwagen besteld, we zagen dat er bij babydump kortingen waren en we zagen een leuke kinderwagen, uiteindelijk was het toch niet wat we wilden hebben en vonden er een waarvan we helemaal weg zijn.

Transaction Combi Navy Blue | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

Ik weet trouwens niet meer of ik hier m'n 16 weken buikfoto al heb geplaatst, kon het niet vinden. Dus voor de zekerheid maar even plaatsen:

Bijgevoegde bestanden:

7. raspberry

Hier alles OK, maar wel druk met werk en druk met kamers herinrichten hier in huis, (mijn stiefkids komen weer samen op 1 kamer: die ben ik vandaag aan het behangen. Thirza gaat naar de oude kamer van stiefdochter en de baby komt op Thirza's kamertje, (daar hoeft dan enkel het ledikant weer in elkaar en het badje weer terug in de kamer)). En omdat ik niet geweldig in m;n energie zit, dus snel uitgeteld en dan hang ik enkel nog wat op de bank 's avonds. Is niet erg, pak lekker m'n rust waar ik maar kan, maar dan weinig puf om op ZP van alles bij te houden :)

8. raspberry

Hier mijn buikje trouwens. Bescheiden nog, alhoewel duidelijk zichtbaar en in ieder geval veeeeel groter dan bij Thirza rond deze tijd (ongeveer plat nog toen). 3 kilo aangekomen tot nog toe, wat volgens mij vooral in m'n borsten is gaan zitten :D (2 cups gegroeid tot nu toe).

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mooie buiken dames;)

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Gefeliciteerd cheetara!

Leuke kinderwagen ook;)

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wat groeien de buiken toch hard he?!

@ Charity, krijg je nog wel de 20 weken echo of dat ook al niet meer dan? De echo's waren toch om medische redenen? Dan worden ze gewoon vergoed hoor.

@ kleine voelen: Jaaaa, hier ook!!! Overdag niet zo (door drukte, lopen etc) maar 's ochtends en 's avonds is het een drukke bedoeling in mijn buik. Erg leuk om weer te mogen voelen.

@ Rozemarijke, jeetje joh, een hele volksverhuizing:) Zijn jullie daar nu al mee bezig?! Hier komt ook een hele volksverhuizing, maar zijn nog niet begonnen. Jayden sliep in de kleine kamer achter, hij gaat naar grote kamer achter (we hebben rolluiken achter dus pikke donker). Wij sliepen grote kamer achter maar gaan naar grote kamer voor (geen rolluiken daar). Kleine komt in Jayden's kamer. Moet er bij jullie veel gedaan worden?

Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen? Ik ben eerst 3 kilo afgevallen en ik zit nu 1 kilo boven mijn startgewicht.

Ik kom even spammen hoor. Foto is van vandaag (17+5).

Bijgevoegde bestanden:

• 17+5.jpg
      17+5.jpg
      Bestandsgrootte:
      22 KB
      Weergaven:
      4
  12. raspberry

Ja, we zijn op tijd begonnen, zodat we rustig aan kunnen doen en voor de zomervakantie klaar zijn. De kids van mijn man zijn hier namelijk de eerste 3 weken van de zomervakantie, en we willen dan wel zoveel mogelijk echt vakantie houden (gaan niet weg, lekker thuis). En nadien alles nog verslepen, vind ik te laat: voor mezelf, maar ook voor Thirza, die kort na de bevalling ook voor het eerst naar school gaat. We willen de veranderingen voor haar dus een beetje spreiden ook, en dus tegelijk onszelf een beetje ontzien door alles te spreiden :)

Woensdag komt hier de vloerbedekking in de kamer van m'n stiefkids, daarna moeten er nog nieuwe gordijnen en 2 muren willen we nog opnieuw sauzen, (maar dat wordt ws in de zomervakantie).
    Op Thirza's nieuwe kamer komt ook nieuw behang en wil ik ook nieuwe gordijnen: deze kamer is veel lichter namelijk 's ochtends vroeg, dus wil naast het rolgordijn wat extra verduisterends, zodat ze zomers niet te vroeg wakker wordt :)
    Verder moeten er een aantal kasten in elkaar en eentje uit elkaar, en dat is het wel zo'n beetje. Valt op zich wel mee, de grootste rottigheid is hier dat alle kamers al bezet zijn en het dus echt puzzelen is waar we alle troep steeds kwijt kunnen op een moment dat de boel leeg moet om te klussen.... ;)

13. sweetchocolate

Al met al nog genoeg te doen dus. Groot gelijk dat jullie het dan nu gaan doen; Lekker zomervakantie houden met de stiefkids! Beter dan de boel omgooien. Vakantie is genieten, jullie hebben ze maar "zo kort" dus dan snap ik inderdaad dat je er lekker van wilt genieten. "Rund um Haus und Hintergarten" is net zo leuk;)

Dan wordt het voor Thirza ook een hele verandering zeg! Nieuwe kamer, naar de "grote" school, een broertje/zusje.

Ja, herken het met dat puzzelen. Hier zijn ook alle ruimtes vol. Vroeg mij al af waar we de was kwijt konden (wonen in een maisionette met een niet al te grote overloop). Maar dat probleem denken we nu opgelost te hebben. Nu nog kijken wat de praktijk gaan doen. Hadden gehoopt dat het huis al verkocht zou zijn, of in ieder geval op z'n minst kijkers. Helaas, zelfs het laatste is niet het geval.

Het is heel erg passen en meten. 'Ken' ook mensen die met 2 kleintjes in een 2 kamer appartement wonen... Het is hun ook gelukt, waarom wij niet dan?!:)

14. raspberry

Ja, daarom. Heftig jaartje voor onze bijna-kleuter :)

Wij hebben op zich wel een groot huis, (maarja: 3 kids ook al, al zijn de 2 grootsten hier maar part-time), maar 't is een behoorlijk gepuzzel. Als het straks allemaal weer op z'n plek staat, hebben we weer ruimte zat hoor. Ben niet zo van de enorme kamers zoals die tegenwoordig gebouwd worden in nieuwbouwhuizen: zoveel ruimte hebben we echt niet nodig ;) Als ons huis nu gebouwd zou worden, zou er boven ws ipv 4 slaapkamers en een badkamer, 3 slaapkamers en een badkamer komen, maar ben zelf erg blij met die 4 :)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me iets angstig, de kleine wel gevoeld nu niet meer en mensen maken ze steeds banger voor mijn 20 weken echo volgende week... dat schijnt iets engs te moeten zijn ofzo... zelfs de verloskundige deed er zo over...
    mag van mij maandag zijn dan weet ik teminste wat, word moe van alles nu

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Blackie
    Waarom zou de 20 weken echo eng zijn?
    Hij is uitwendig en ze gaan de baby gewoon heel goed bekijken. Dat is toch hartstikke leuk?

Je hebt altijd kans dat ze iets zien wat misschien niet helemaal goed is, maar of je daar nu achter komt of na de geboorte?

Het komt vast helemaal goed!!

17. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn gewoon mensen die vinden dat ik te hard van stapel loop, met allemaal spullen kopen enz en dan ist miss straks niet goed maarja ben ik daar nou echt de enige in??
    Ja er is altijd kans dat er iets mis is maar het gaat met duizenden ook erg goed elke keer weer..-_- snap de paniek niet

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    19 weken zwanger en dan te hard van stapel lopen?! Nee hoor meid lekker genieten!!!

19. sweetchocolate

Blackie, meis, laat je niet gek maken! Tuurlijk is het spannend die 20 weken echo. Is alles wel goed? Zit alles erop en eraan? Werkt het allemaal? Tuurlijk is dat spannend!! Maar laat je er niet gek door maken, ga er van genieten dat je zwanger bent. En dat je te vroeg bent met alles kopen is complete onzin. Op sommige dingen zit gewoon ook levertijd en daar moet je wel rekening mee houden.

Ik weet wel, bij Babydump is het zo dat als je alles in de verpakking laat en er is wat mis, krijg je je geld terug als je de bon nog hebt.

De kleine voel ik ook de ene keer meer dan de andere. Ga eens op je zij liggen met je knieën iets opgetrokken. Misschien voel je de kleine dan.

20. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mja ik zit ook in wat onzekere tijd, dat wisselt wel eens. Heb aardig wat lichamelijke dingen die me van mijn padje maken zoals al flinke striemen en enorme steken soms in mijn borsten. En ben soms niet te hachelen... denk dat ik daar nu even dipje van heb... Gelukkig heb ik een lieve man! Wat moeten we toch zonder die:p

Deel Deze Pagina