Ja dat zeker. Ik word onrustiger, kan me draai niet vinden enz en word dan weer wakker moet weer rollen en rollen val weer in slaap uurtje later weer waker. En voor iemand die normaal sliep zodra ze haar kussen zag..is dit echt vreemd. Nu ook al 2 dagen last van diarree nou dan kan je helemaal je lol op
Ik slaap normaal ook prima hoor, maar tijdens de zwangerschap van Thirza slecht door de zwangerschap dus, daarna 2 jaar gebroken nachten met Thirza en toen die eindelijk goed ging slapen, kwamen de miskramen en sliep ik door de zwangerschappen en de nasleep weer slecht. Dus ik kijk uit naar de kraamtijd: gewoon weer 2-3 uur achter elkaar kunnen slapen steeds
Ik sliep eerst al niet geweldig goed, maar nu is het nog erger! Ik lig vaak niet goed, ik draai veel (omdat ik niet goed lig), ik slaap pas laat in, wordt vaak wakker (ook door het plassen en dat de baby de blaas blijkbaar heeft ontdekt). Niet alleen vervelend voor mij dat ik niet goed slaap, maar m'n man ligt er soms ook nog eens de halve nacht wakker van Maarja, ik denk maar het is voor een goed doel, en ik ben dankbaar voor iedere nacht waarbij het niet zo erg is als de vorige nacht.
We hebben hier gelukkig wat extra bedden, van de kids van mijn man, dus als het bij ons echt te bont is, kruipt 1 van ons in 1 van hun bedden.... Kan er tenminste 1 nog wat slapen Hier vannacht een baggernacht vanwege aambeien die de kop op hebben gestoken. Het ging zo goed, maar ineens waren ze er toch weer.... Er is er eentje getromboseerd helaas, dus de huisarts gaat die morgen open snijden, kon vanmiddag helaas niet, want dan werkt ze niet. Wordt dus ws nog een slechte nacht vannacht
Pff ben blij dat ik die blaasproblemen en aambeitjes niet heb... Ik heb wel het zuur, maarja maagpatient dus daar moet ik nog even wat voor regelen. Verder wel zo dat ik nu op mijn werk regelmatig even de beentjes omhoog moet gooien, heb geen dikke voeten ofzo maar anders zijn ze eind van de dag zo pijnlijk. Verder soms wat steken in mijn buik(te snelle beweging enz) moet nog erg wennen aan mijn groter wordende buik Dit weekend lekker de babykamer zo goed als af maken, in ieder geval gaat de vloer erin en behang aan de muur. Ik ga ook lekker shoppen! EN niet onbelangrijk, ik heb lekker 2 weken vakantie!!
Rozemarijke, ik klaag soms over mijn pijntjes en klachtjes, maar als ik dat van jou lees heb ik echt niets te klagen hoor! Succes! Blackie, ik wou dat ik ook maar iets voor de kleine kon klaar maken al, maar we moeten nog verhuizen! Zijn wel flink bezig met achter een woning aan zijn, maar ja moeten toch maar afwachten. En shoppen vind ik vooral leuk om voor de kleine te doen, dinsdag met sm en man naar de stad geweest om nog wat dingetjes te kopen. En vakantie zal je vast ook wel goed doen.
Haha, en ik ben allang blij dat het veel beter gaat dan destijds bij Thirza Ben toen 7 maanden kotsmisselijk geweest, verstopping en aambeien, (nu dankzij goede magnesium-supplementen weinig last van. Alleen afgelopen week dus, toen ze even op waren. En dan dus gelijk weer verstopping en aambeien ). Maagzuur, benauwdheid en BI. Nu enkel nog die BI, maar wel te handelen, en dan nu dus even aambeien. Maar de stolsels zijn er inmiddels uitgesneden. Nu even geduld tot de wond weer goed dicht is, en dan hopelijk zondag met mijn verjaardag geen last meer
Hoi Dames, Ik ben nieuw hier! ben 23 jaar en in verwachting van ons 1e kindje! We verwachten 11 oktober een zoon! Ik ga even proberen mijn buikfoto van gisteren erop te zetten ! haha hoop dat het lukt! Heb m toegevoegd in de bijlage? liefss
Aah kijk die afkorting kon ik nog niet @Watchthethrone.. gefeliciteerd en welkom! Foto ziet er erg mooi uit!!
Heej meiden, Wat mooi dat alles goed gaat met jullie en de buikjes lekker groeien. Niet iedereen kent me maar heb ongeveer tegelijk met een paar van jullie positief getest. Helaas een mk geworden! Maar zoals jullie zien gaat met mij Ook weer alles goed en begint mijn buikje ook te groeien. Ik lees wel vaker ff stiekem mee en bespiek jullie bolle buikjes. Hihihi Heel vreemd om te denken dat mijn buik ook zo had kunnen zijn! Ik wens jullie nog een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling en dat jullie kleintjes allemaal gezond ter wereld zullen komen!! (en ik kom nog wel een paar keer spieken haha)
Best wel rustig hier hè, allemaal met het lekkere weer naar buiten? Ikke wel hoor Hier mijn buikfoto met 30 weken en 3 dagen:
Ja echt druk is laatste tijd niet, maar als ik kijk naar mezelf, het is inderdaad mooi weer, daarnaast word het er allemaal niet makkelijker op. Volgens mij is onze vent aan het indalen, veel pijn onderin mijn buik, schaamstreek, liezen en mijn bekken. Maar alleen in de laat middag/avond en nacht. Ook meer last van harde buiken. Nog 3 weekjes werken dan verlof! Kan niet wachten! Hoe zit het met de kinder kamertjes?? Deze moest ik even delen!