Ik ben 7 oktober uitgerekend, nog geen buikje... Wel 's avonds erg opgeblazen!!! Volgende week vrijdag voor het eerst naar de VK
Pfff... Hier wel een beetje een buikje, (zo´n mooi bolletje helemaal onderin) maar ik val verder alleen maar af. Ben al 4 kilo kwijt. Die kleine daar binnen heeft echt maar een heel beperkt dieet!
Hallo allemaal! Fijn om te zien dat er al meerdere zo snel al een buikje hebben! Krijg sommige broeken al echt niet meer helemaal dicht, wel met elastiekje door het knoopsgat, Thank God for the jegging/treggings, haha! Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger van de tweede. Uitgerekend op 10 oktober. Niet helemaal zeker van mijn laatste menstruatie-datum, dus kan ook nog ietsje verder zijn...daarom mag ik ietsje eerder langs komen voor de eerste echo, met 8 weekjes al i.p.v. 10! 1 maart mag ik (eindelijk!) heen! Hou op de foto mijn buik nog wel in, als ik 'm uitzet lijkt het wel 20 weken, haha!
Ja hoor ik mag me ook aanmelden. Gisteren positieve test. En volgens eigen berekeningen is 11 oktober de due-date. Zal morgen eens een foto maken. Maar ben van mezelf al een beetje een bolletje Broek zit idd wel wat strakker dan ik gewend ben..
hallo dames, ik mag me ws ook bii jullie voegen! gisteren bij vk gegeweest! ik zou nl, van de laatste mentruatie uitgaande 10 wk zwanger zijn!op de echo was helaas te zien dat ik pas 5 a 6 wk zwanger ben! ws een erg lang laatste cyclus ofzow gehad!konden nog niet goed inschatten wanneer ik uitgerekend ben maar ze heeft me even op 10 okt gezet! heb al wel een langzame hartactie mogen zien dus daar erg blij mee! ik zal straks even een buikfoto plaatsen en de echo die ik al heb!
Ja voor buikfoto's Ik weet niet hoe je de link plaatst maar je kan bij zwangerschapspagina - zwanger zijn - zwangerschap clubs - oktober 2012 mama's gezellig meekletsen
He dames, Ik ben een paar dagen niet online geweest en ik zie al een hoop nieuwe buikjes. Sommigen groeien behoorlijk hard Ik denk niet dat zei het voor de buitenwereld tot 12 weken geheim kunnen houden. Hier een buikfoto van 6 weken zwanger. Volgens mij nog niet echt groter tov 5 weken (pagina 4)... Ik vind het trouwens wel gezellig dat ik zo veel van jullie ook in het topic oktober mama's tegenkom...
Hoi meiden, hier mijn buik, met 4 weken en 5 dagen. Zal binnenkort nog een foto maken, heb zelf het idee dat er al een behoorlijk verschil in zit. Liefs
Ik kom me hier ook even melden Was eerst eind sep uitgerekend maar het wordt een weekje later dus een oktober baby
Welkom dames! Schrijven jullie ook mee bij zwangerschapclubs en dan oktober 2012 mama's? @ Bambi als je wilt reageren op een bericht klik op plaats reactie. Ga dan naar beneden dan zie je 'overige opties' en een button 'beheer bijlagen' waar je op moet klikken. Dan kies je een bestand vanaf je computer en klik je op 'uploaden'.
Heb je pas zo laat na NOD getest dan? Want doorgaans ben je (max) zo'n 4 weken zwanger op het moment van een positieve test....
Mijn buikje bij vandaag 7-7,5 week. Nog weinig te zien, nog maar heel ietsje gegroeid. Wat je ziet is vooral restant van m'n miskramen. Bij Thirza was er heel lang helemaal niets te zien, dat zal deze 5e keer wel anders gaan, verwacht ik. Kan ik toch een keer showen met een mooie buik, hopelijk Ben volgens cyclus 5 oktober uitgerekend trouwens, eerste meting afgelopen week kwam uit op 3 dagen korter, dus zo rond 8 oktober.