(1-16) oktoberbuiken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loving, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke000

Ikke000 Nieuw lid

7 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 7 oktober uitgerekend, nog geen buikje... Wel 's avonds erg opgeblazen!!! Volgende week vrijdag voor het eerst naar de VK :)

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Pfff... Hier wel een beetje een buikje, (zo´n mooi bolletje helemaal onderin) maar ik val verder alleen maar af.
    Ben al 4 kilo kwijt. Die kleine daar binnen heeft echt maar een heel beperkt dieet!

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

hier mijn buikje van vandaag met 7 weken en 1 dag.
    Het is wel de derde zwangerschap.

4. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Hallo allemaal!

Fijn om te zien dat er al meerdere zo snel al een buikje hebben! Krijg sommige broeken al echt niet meer helemaal dicht, wel met elastiekje door het knoopsgat, ;) Thank God for the jegging/treggings, haha!

Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger van de tweede. Uitgerekend op 10 oktober. Niet helemaal zeker van mijn laatste menstruatie-datum, dus kan ook nog ietsje verder zijn...daarom mag ik ietsje eerder langs komen voor de eerste echo, met 8 weekjes al i.p.v. 10! 1 maart mag ik (eindelijk!) heen!

Hou op de foto mijn buik nog wel in, als ik 'm uitzet lijkt het wel 20 weken, haha!

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ja hoor ik mag me ook aanmelden. Gisteren positieve test. En volgens eigen berekeningen is 11 oktober de due-date. Zal morgen eens een foto maken.
    Maar ben van mezelf al een beetje een bolletje ;) Broek zit idd wel wat strakker dan ik gewend ben..

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo dames,
    ik mag me ws ook bii jullie voegen!
    gisteren bij vk gegeweest! ik zou nl, van de laatste mentruatie uitgaande 10 wk zwanger zijn!op de echo was helaas te zien dat ik pas 5 a 6 wk zwanger ben!
    ws een erg lang laatste cyclus ofzow gehad!konden nog niet goed inschatten wanneer ik uitgerekend ben maar ze heeft me even op 10 okt gezet!
    heb al wel een langzame hartactie mogen zien dus daar erg blij mee!
    ik zal straks even een buikfoto plaatsen en de echo die ik al heb!

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Welkom Kell!

Ben benieuwd naar je buikje :D

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    is dit trouwens alleen een buiken forum of?
    ander moet ik opzoek naar gewoon het oktober forum

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja voor buikfoto's

Ik weet niet hoe je de link plaatst maar je kan bij
    zwangerschapspagina - zwanger zijn - zwangerschap clubs - oktober 2012 mama's
    gezellig meekletsen ;)

10. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Ik ben een paar dagen niet online geweest en ik zie al een hoop nieuwe buikjes. Sommigen groeien behoorlijk hard :) Ik denk niet dat zei het voor de buitenwereld tot 12 weken geheim kunnen houden.
    Hier een buikfoto van 6 weken zwanger. Volgens mij nog niet echt groter tov 5 weken (pagina 4)...
    Ik vind het trouwens wel gezellig dat ik zo veel van jullie ook in het topic oktober mama's tegenkom...

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi meiden,

hier mijn buik, met 4 weken en 5 dagen. Zal binnenkort nog een foto maken, heb zelf het idee dat er al een behoorlijk verschil in zit.

Liefs

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik kom me hier ook even melden :) Was eerst eind sep uitgerekend maar het wordt een weekje later dus een oktober baby :)

13. Bambii23

Bambii23 Lid

18 feb 2012
    30
    0
    0
    Ik zou graag mijn oktober buikje erop zetten maar geen idee hoe ik dat moet doen haha

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Kan ik er ook nog bij want omdat het van 1 tot 16 is.... Ik ben 21 als alles goed gaat uitgerekend:D

15. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Welkom dames! Schrijven jullie ook mee bij zwangerschapclubs en dan oktober 2012 mama's?;)

@ Bambi als je wilt reageren op een bericht klik op plaats reactie. Ga dan naar beneden dan zie je 'overige opties' en een button 'beheer bijlagen' waar je op moet klikken. Dan kies je een bestand vanaf je computer en klik je op 'uploaden'.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb je pas zo laat na NOD getest dan? Want doorgaans ben je (max) zo'n 4 weken zwanger op het moment van een positieve test....

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

#77 raspberry, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2012
    Mijn buikje bij vandaag 7-7,5 week.
    Nog weinig te zien, nog maar heel ietsje gegroeid. Wat je ziet is vooral restant van m'n miskramen.
    Bij Thirza was er heel lang helemaal niets te zien, dat zal deze 5e keer wel anders gaan, verwacht ik. Kan ik toch een keer showen met een mooie buik, hopelijk :)

Ben volgens cyclus 5 oktober uitgerekend trouwens, eerste meting afgelopen week kwam uit op 3 dagen korter, dus zo rond 8 oktober.

18. Bambii23

Bambii23 Lid

18 feb 2012
    30
    0
    0
    dankje wel..
    nou ik ga het proberen hihi:p
    hier mijn buikjee

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011