Beste Allemaal, Mijn man en ik zijn al jaren bezig met zwanger worden. Na meerdere IUI's en ISCI behandelingen, heeft het nog steeds niet mogen lukken.. Nu heb ik 11 dagen geleden een TP gehad van 2 embryo's en heb vannacht ( zaterdag gestopt met Utrogestan ) wat bruinverlies gehad. En vandaag nog wat, maar heel weinig. Omdat ik een soort van zekerheid wilde weten heb ik vanmorgen nog een test gedaan ( niet met ochtenurine en eigenlijk mag ik pas donderdag testen ). Maar graag zou ik jullie mening willen weten, heeft iemand ervaring met de test van de Hema. Want kijk naar bijgevoegd, mijn nemen mijn ogen mij in de maling, maar ik zie toch echt iets een een streep... Maar dat kan ook zo zijn dat ik mij aan de laatste strohalm vast hou... Rot onzekerheid! Liefs Lein
Hoi hoi, Ik zie ook een licht streepje. Morgen nogmaal testen om te kijken of hij donkerder wordt, ik duim voor jullie Groetjes
Ik zie ook een streep! Deze testen zijn van de hema? Ik wil je niet ontmoedigen maar deze lijken namelijk op die van de etos, die gaven bij mij een valse streep een tijd terug .. Ik hoop natuurlijk dat ze er gewoon op lijken en dat dit een zwangerschap is! Ik hou je topic in de gaten! Wanneer ga je weer testen? spannend
Ik ben in ieder geval al blij dat ik niet de enige ben die wat ziet, wat dat "wat" dan mag zijn. Kreeg echt het idee dat ik mezelf een heeeeeel licht streepje zat aan te praten. Ja deze was indd van de Hema. Mag eigenlijk donderdag a.s pas testen. Maar omdat ik wat bruinverlies had en 2 dagen geleden gestopt ben met hormoonbolletjes ( die je ongesteldheid enigzins tegen houdt ) was ik zo bang dat dus indd mijn ongesteldheid zich voor de zoveelste x ongewenst aandiende... Maar tot nu blijft het weg en normaal gesproken zodra ik ook maar iets van roze / bruin vrij snel daarna begin te bloeden. Tuurlijk ik weet dat de dag nog niet om is ( maar normaal begint dit binnen een aantal uur ). Weet nu nog niet zo goed of ik dan morgen ochtend met ochtendurine nog maar een test doe en dan niet die van de hema.
Ik vrees dat dit een indroogstreep is. Maar waarom nu al gestopt met de utrogestan? Ik moest tot minimaal 14 dagen na tp van vers embryo utrogestan gebruiken. Vind het erg vroeg om te stoppen.