hoi meiden wat is jullie ervaringen met de angelsound waarmee je het hartje kunt horen kloppen en hoe je op de juiste mannier je het kindje met de angelsound kunt vinden groetjes dani
Hallo, Ik heb de goedkoopste angelsound gekocht en kon al heel snel goed het hartje horen. Ik heb mn afgelopen zwangerschap wel tig keer geluisterd. Ik kon het hartje meestal sneller zelf vinden met de angelsound dan de gyn in het ziekenhuis. Ik ben er zeer tevreden over. groetjes
wij hebben hem ook en ik was/ben er superblij mee. Ik kon hem rond week 10 al (vaak is het pas bij week 13-14 geloof ik) al horen (niet altijd, maar af en toe). het is in het begin even zoeken, zoveel mogelijk bij je schaambot/liezen in de buurt zoeken (bij mij vond ik het hartje altijd aan m'n linker lies).
ik heb er ook 1 gekocht 2 weken terug. hoop dat we vanavond kunnen luisteren! (krijg niet elke dag post omdat we varen) Ben er echt zo benieuwd naar en mn man niet minder, die vind het toch al niks dat ik het wel voel en hij niet
Ik vind het een van de leukste dingen die je jezelf (of een ander) cadeau kan doen tijdens een zwangerschap! Superding! Ik heb de goedkoopste en kon al heel snel het hartje horen. Het zoeken kan even lastig zijn, zeker als je zo'n stuiterbal in je buik hebt als ik. Ik kon het hartje meestal het makkelijkst vinden als ik onderaan begon en dan richting mijn navel schoof. Alleen niet je eigen hartslag met die van de kleine verwarren
Wij zijn er ook ontzettend blij mee... Aan het begin was het behoorlijk zoeken, meestal bij mn rechterlies.. Nu altijd net iets onder mn navel...
Met 14 weken kreeg ik m binnen en ben er heel blij mee. Kon meteen het hartje vinden en eigenlijk kan ik het hartje elke keer wel binnen een paar tellen vinden. Ik heb de afgelopen 6 weken nog maar 2 keer geluisterd, maar dat komt omdat ik de kleine elke dag voel en nu ook meerdere keren per dag. Als ik twijfel en m te rustig vind dan luister ik. Dat geeft me dan echt rust.
Hier ook een positieve reactie. Wij hebben de goedkoopste en konden vanaf 12 weken zelf het hartje vinden, eerst laag zoeken net boven je schaambot en naar mate de zwangerschap vordert kun je het steeds makkelijker en sneller vinden. Wij luisteren wel maar twee keer per week (nu ik het kindje voel nog maar 1 keer per week) en niet te lang. Gewoon even luisteren en dan weer wegleggen
K heb er ook eentjuh. Perfect ding,k heb hem veel gebruikt vooral ook op het einde van de zwangerschap van noa als ik vond dat ze een dagje te rustig was naar mn zin. Ook luisterde ik vaak haar hartje savonds,k werd er erg ontspannen en rustig van!.
Ik hoefde er eerst geeneen, maar toch wilde ik er met 17 weken zwangerschap een. Heb er toen 1 uit de buurt gevonden op marktplaats. Lekker goedkoop en werkt prima! Ik vind het ook zo leuk dat je allerlei bewegingen van je kleine hoort terwijl je ze ook voelt.. dan hoor ik hem weer de andere kant op zwemmen en wordt het hartje zachter, doppler weer verschuiven en hoor en voel ik 'm daar schoppen
ik heb zelf een happy tone en erg tevreden, ik had hem gekocht toen ik 12 weken was, en ben er zeer tevreden over, ik luister regelmatig, niet te vaak want ik merk dat ik hem stoor, als ik luister hoor ik hem eerst goed, dan komt ie in beweging en gaat ie er van weg, soms is het wel een gezoek want mijn wondertje is erg bewegelijk.
ik had er ook eentje.. de goedkoopste bij de kijkshop gehaald. was er zeer tevreden over hoor alleen niet vaak gebruikt maar net 3 keertjes ofzo. maar was er wel tevreden over kon het hartje heel makkelijk vinden en het was goed te horen