Nog een x jullie advies nodig Mijn banner klopt niet maar wat vinden jullie van deze ovulatietesten van de action we hebben het gisteren en eergisteren gezellig gehad Deze zijn van gisteren
Nou ik vind de test streep nog niet even donker als de controle streep dus volgens mij is het nog net niet positief.
Bij mij was die laatste ook positief. Soms werd hij njiet donkerder dan dat. Elke dag hoeft geen probleem te zijn maar om de dag is schijnbaar beter
officieel is die laatste niet positief, maar bij mij was die ook ongeveer zo, misschien tikkeltje donkerder nog. Daar kom je achter als je nog even doortest. Wij hebben 4 dagen achter elkaar sex gehad en zoals je kan zien aan mijn banner ben ik zwanger Elke dag geeft alleen problemen als verminderde zaadkwaliteit is
Nog een testje tegenaan gegooid 2 kleine glazen cola op en een mok choco ☺️ 2 uur opgehouden en toch goed positief naar mijn idee nu Rechter is van net
ik heb weinig ervaring met de testen van de action. Maar ik zou zeggen dat het wel redelijk positief is. Misschien dat hij morgen nog meer knalt. Voor de zekerheid nog even door testen.
Ik test nooit knal met ovulatie testen en die testen zoals jouwe hierboven zouden voor mij zeker positief zijn
Dit was mijn "positieve" action test. En een andere gevoeligere test.. Die was dus duidelijk positief! Maar jou testen zijn mooi hoor!!
Rechter vindt ik wel positief. Deze maand ik had ik net zo'n test. Als ik denk dat ie positief is gooi ik er altijd nog even een digitale CB smiley test achteraan.