Hoi allemaal, Vanmiddag, dus met normale dag urine, een zwangerschapstest gedaan. Ik had er, na jaren wachten, en de diagnose vroege overgang (met een AMH van 0,10), geen hoop meer op. Maar was overtijd en heb uiteindelijk toch maar een test gedaan. Kruidvat 2v €5. Toevallig is deze cyclus geanalyseerd. Ik weet dus dat ik twee weken terug (op de maandag, nu is t woensdag) een follikel had van 23mm. De week erna, op de dinsdag, is progesteron getest. Die was boven verwachting netjes (47), en ik had dan ook deze maand niet de vage klachten die ik altijd had (zoals bloedverlies tussendoor). Nu, dus op woensdag, getest. Heb wel lichte buik krampen soms, en vage dingen als last van de borsten maar dat heb ik altijd rond NOD. Afgelopen drie dagen twee keer iets bruine afscheiding met plassen geveegd, echt minimaal. Nu heb ik dus deze test. Ik zou, afhankelijk van of dat ei maandag of dinsdag gegaan is, nu 1-2 dagen overtijd zijn. Is dit dan een nette test? Ik ga sowieso morgen weer testen. Maar ben nu zo onwijs geschokt blij, en zo doodsbenauwd. Willen jullie eens meekijken?