Wie kijkt er mee? Tuurstreepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vankralingentessa, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vankralingentessa

30 nov 2021
    8
    3
    3
    Vrouw
    Lieve allemaal,
    Wie wil er mee kijken? Streepje was er binnen 5 min (gisteren met ochtend urine) maar op de foto haast niet te zien..
    wie ziet het ook? Of is dit echt duidelijk negatief? bedankt alvast.
    liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    144
    82
    28
    Vrouw
    Ik vind ‘m duidelijk negatief, maar door een foto te uploaden gaat de kwaliteit natuurlijk ook achteruit. Zit je voor of na je nod? Je zou wel over 2 a 3 dagen nog eens kunnen testen als jij wel echt een 2e streep ziet.

vankralingentessa vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Ik vind deze negatief

vankralingentessa vindt dit leuk.
  4. vankralingentessa

30 nov 2021
    8
    3
    3
    Vrouw
    Ja ik zie hem duidelijk. De eerdere testen waren super wit. Dit was gisteren ochtend. Vandaag dus niet getest. Ik denk morgen of overmorgen dan nog maar eens testen. Ik heb geen idee of ik voor of na NOD zit. 28 dagen geleden soort van menstruatie gehad een paar weken na het verwijderen van mijn spiraal. Bedankt voor je reactie

5. vankralingentessa

30 nov 2021
    8
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie

6. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    144
    82
    28
    Vrouw
    Had je de koper- of mirenaspiraal? Je cyclus gaat in principe gewoon verder als je een koperspiraal hebt gehad.

7. vankralingentessa

30 nov 2021
    8
    3
    3
    Vrouw
    Ik had de Mirena spiraal en had gewoon een cyclus. Gynaecoloog heeft dat bevestigd, heb echo gehad. Na verwijderen 15 oktober had ik een onttrekkingsbloeding, toen op 3 november een menstruatie, en nu dus deze test. Ben 7x zwanger geweest, dit wordt mijn 4e kindje. Alleen de test DA early geen ervaring mee. Testte altijd met 2v5 van KV .. die is hier niet beschikbaar. Ach ik wacht af… en beschouw hem als negatief…

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg negatief en dat je lichaam nu aan het ontspiralen is.
    De mirena heeft telkens hormonen afgegeven en nu moet je lichaam het zelf oppakken, dus kan dan wat ontregelt zijn.

9. vankralingentessa

30 nov 2021
    8
    3
    3
    Vrouw
    Oké ja dan ga ik daar van uit. Dank voor het mee kijken iig

10. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Als ik inzoom denk ik wel wat te zien. Dus ik zou zeker over een dag of 2 nog eens testen om te kijken of er oploop is. Spannend zeg!:D

Deel Deze Pagina