33 weken zwanger en bloedverlies!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by SomthingSpecial, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SomthingSpecial

Sep 30, 2009
    30
    0
    0
    hoi iedereen!

zal even kort uitleggen wat er aan de hand is.. ben gisteren naar de gyn geweest omdat ik licht bloedverlies had, hij heeft mij onderzocht en niks speciaals of onrustigs opgemerkt. Hij heeft vervolgens een kweek genomen waaruit bleek dat ik een schimmelinfectie heb (candida) en hij denkt dat mijn vagina hierdoor geirritieerd is waardoor ik beetje bloed verlies.

Vandaag naar apotheek gegaan om gynomyk te gaan halen en wou de ovule 10 minuten geleden opsteken toen ik ontdekte dat er bloed in mijn slip zit!! en het is meer als gisteren.. weet nu echt niet wat ik moet doen.. de gyn had gisteren niets abnormaals gezien op de echo, baby is zoals altijd goed gegroeid, placenta zag er goed uit maar het bloed baart me nu toch wel zorgen!! de gyn zei dat het door de candida kan komen maar ik weet het echt niet meer...wat vinden jullie dat ik nu moet doen? die ovule opsteken om die infectie te bestrijden of liever morgen contact opnemen met de gyn of naar het ziekenhuis gaan omdat het toch niet echt weinig bloed is.. ben echt ongerust nu :( iemand hetzelfde meegemaakt?

hoop op snelle reacties!!
    bedankt alvast!!!

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Gewoon weer bellen! Bloedverlies rond deze termijn hoort gewoon niet. Misschien hebben ze gisteren toch iets over het hoofd gezien. Ik zou geen risico nemen hoor!

3. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    ik zou ook gewoon de verloskunde spoed bellen en vragen of je langs mag komen voor nog een echo, ik weet niet of jullie zkh moelijk doet maar hier bij ons (apeldoorn) zijn ze heel makelijk, ze zeggen gewoon als je je ongerust maakt gewoon bellen dan kijken we even want de hele nacht in de stress zitten is ook niet goed.
    ik hoop dat bij jou het zkh net zo makelijk is
    liefs beertje87

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mmmm vreemd dat je naar huis bent gestuurd....

Ik heb het afgelopen weekend namelijk gehad (ben dan wel pas 30 weken) en had vrij veel stolsel bloed verlies. Daarnaast had ik ook last van harde buiken en krampen, op de echo was niet veel bijzonders te zien, maar ook ik bleek een candida infectie te hebben maar daar kon het bloed en de krampen absoluut niet van komen zei de gyn...
    ook zagen ze dat mijn placenta vrij laag ligt waar waarschijnlijk het bloed vandaan kwam!
    Omdat ze toch bang waren voor een vroeggeboorte en bloed zowiezo niet goed is moest ik minimaal 24 uur blijven... Uiteindelijk moest ik de eerste dag blijven liggen en mocht ik er alleen uit voor het toilet, de dag erna mocht ik wat meer gaan rond lopen en er werd regelmatig een CTG gemaakt!
    Maandag is er opnieuw een echo gemaakt waarop te zien was dat de harde buiken en krampen gelukkig nog geen effect hadden op de baarmoedermond! Ik mocht weer naar huis maar moet absoluut rustig aan doen en mag eigenlijk bijna niks omdat ze nog steeds bang zijn voor een vroeggeboorte..

Ik weet niet hoeveel bloed jij bent verloren? Maar bloed in de zwangerschap op deze termijn is zowiezo niet goed dus als ik jou was zou ik gewoon nog een keer bellen!

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik ben vorige week (ook met 33 weken) ook naar gyn geweest met bloedverlies, en mocht niet meer naar huis!
    kreeg te horen dat bloedverlies met 33 weken je zowiezo altijd opgenomen moet worden. (dat ik daarna nog weeen kreeg hielp ook niet echt mee, maar daarvoor was mij al verteld dat ik zowiezo een nacht moest blijven ter controle).
    beetje zelfde verhaal als kleintje88 dus..

vind het dus raar dat je alleen met een receptje naar huis gestuurd bent. wil je neit bang maken hoor, maar zou toch nog even bellen!

Share This Page