8dpo positief 10 dpo negatief wat nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Willian, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hey dames ik zou graag jullie mening willen..

Op 8dpo heb ik heel dom(ik wist dat het mega vroeg was) een test gedaan en deze werd na 5min een tuur streepje en na een paar uur zag ik heel licht een roze streep. Ik heb ook al sinds de vermoedelijke innesteling veel krampen/steken in de buurt van me baarmoeder, verspreid over de dag een misselijk gevoel en ga veel met buikpijn naar bed. Ook heb ik het idee dat me borsten groter zijn.
    Nu vandaag op 10 dpo nog maar weer een test gedaan en deze bleef gewoon omo wit. Dit was toch wel een teleurstelling. Maar betekend dit nu dat ik nie zwanger ben of bestaat er nog een klein kansje dat ik zaterdag op me nod toch nog positief kan testen? De testen zijn 2v5 van kv had oom gelezen dat deze eigenlijk nooit een schijnstreepje laten zien.
    Zijn er dames die dit herkennen??

IsabelD vindt dit leuk.
  2. Kensho

Kensho Niet meer actief

De test van 10 DPO, is die met geconcentreerde (ochtend)urine gedaan? Ik heb zelf licht positief getest op 8 DPO en die streep werd elke dag duidelijker.

Ik ben dus bang dat het heel vroeg mis is gegaan, maar er bestaat natuurlijk nog wel een kansje. Zolang je menstruatie niet begonnen is kan het nog twee kanten op gaan. ;) Niet iedereen is hetzelfde. ;)

Ik hoop iig dat het gewoon goed zit!

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Heb je ook een foto gemaakt na 5 minuten? Als ik jou was zou ik op nod nog een keer testen, maar wel rekening houden met een vmk misschien. Had je met ochtendurine getest?

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Toevallig tegelijk kensho :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb jegeen foto?
    Heb je idd beide keren met ochtendurine getest?

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hihi... Great minds think alike! ;):D

7. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    THx voor de snelle reactie!

Het was met ochtend urine, nee heb helaas geen foto maar had hem later aan me man laten zien en die zag echt een licht roze streepje. Maar het is toch super raar dat het streepje later duidelijker word? Heb ook nog steeds gewoon dezelfde symtonen. En m'n ongi voelt duidelijk anders. Maar ik hou mezelf maar voor dat ik zaterdag Gwn ongi word!

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Je kunt eigenlijk beter na die 10 minuten niet meer kijken, wat je ziet is dan waarschijnlijk niet betrouwbaar (indrogen). Bij een vmk kan je een dag later weer negatief testen, dus hou daar ook rekening mee. Ik duim voor jullie op een positieve test!

9. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    Anzza snap je helemaal had namelijk dezelfde gedachte maar lees overal dat kv 2v5 geen indroogstreepje heeft. En omdat ik een tuurstreepje zag... Haha we zijn er hier maar druk mee. Ik probeer het als negatief te beschouwen maar dat is soms toch wel lastig. We zien het zaterdag wel! Maar THx voor je reactie.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss was die van 8dpo (wat ergggg vroeg is) wel een indroger.
    Nog even afwachten.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat die van 8 dpo een indroger/schijnstreep is waar kv wel vaker last van heeft sinds ze zijn veranderd.

Een vmk is het niet want een zwangerschap is niet met zekerheid bewezen.
    Ik vind het ook raar dat er hier gelijk geroepen wordt dat je met een vmk rekening moet houden.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Vind ik ook!!!:x
    Als je een duidelijke positieve test hebt mag je daar pas van spreken.

13. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    Ik ga er maar gewoon vanuit dat het een indroger was. Ik Kijk de volgende keer wel uit met te vroeg testen! Een vmk vind ik ook niet erg waarschijnlijk. Maar ik begrijp wel dat mensen daar meteen aan denken. Ik hoop zaterdag gewoon ongesteld te worden zodat me cyclus netjes blijft en dan gaan we op naar ronde 4. Maar super bedank dat jullie even mee hebben willen denken.

Deel Deze Pagina