Wie kan mij helpen. Ben sinds augustus gestopt met de pil om voor ons eerste wondertje te gaan. Eerst erg lange cyclus gehad maar nu wel redelijk normaal rond de 28 -35 dagen. Nu moet weer ongesteld worden zo rond oud en nieuw. Maar had vannacht in pijn aan de linkerkant waar me eierstok zit. Werd er wakker van en kon geen houding vinden hoe moest liggen. Weet iemand wat kan zijn? Ovulatie voel ik niet egt..maar kan dat dit zijn? We hebben het wel gezellig gemaakt gisterenavond.
Ik denk dat niemand je dat kan vertellen. Tussen de 28-35 dagen is vrij breed dus geen idee of het je eisprong kan zijn. Wij kunnen ook niet voelen wat jij voelt Zou me er niet druk om maken.
Gewoon buikpijn was het echt niet...heb endometriose dus vaak ziek en giga buikpijn tijdens menstruatie en tussendoor dus daar ben ik wel mee bekend. Maar dit was hele andere pijn...meer bij je eierstokken. Wist me geen houding te geven van de pijn vannacht. Was erg vervelend gelukkig trok het wel weg na een uurtje ofzo. Maar heb nu ook last van lage rugpijn maja dat kan ook van me endometriose zijn 😕
Heb ook endo en dit ook eens meegemaakt. Bij mij kwam het door een steeldraai van de eierstok. De cyste die erop zat was te zwaar en daardoor was mijn eierstok om zijn as gaan draaien. Op zo'n moment komt er even geen bloed meer door heen en kan heel gevaarlijk zijn. Ik zeg niet dat jij dat ook hebt gehad maar hou het wel in de gaten. Als het te lang duurt moet je naar de hap gaan.
Hoi nova Dank je wel. In heb gelukkig geen cyste op me eierstokken heb in oktober nog inwendige ego gehad en alles zag er netjes uit. Heb gelukkig endo in licht mate maar doet helaas niet onder voor de klachten 😕 Wacht het nog even af omdat eigenlijk volgende week ook ongesteld moet worden. Anders doe ik begin volgende week of zondag even een zwangerschapstest