Dreumes ziek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Meis28, Nov 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    M'n zoontje van 22 maanden is ziek sinds vrijdag middag. Koorts (niet zoveel rond de 38,3 maar gisteravond wel 39,2). Hij is vrolijk en vrij normaal maar hoest enorm veel en heel veel snot. Ademt ook wat sneller. Vanmorgen toch even bij de dokter geweest want was bang dat het eventueel z'n oortjes waren maar hij zei van niet. Was een vervanger en hij keek nergens naar, vreemde man. Dus weggegaan met een dubbel gevoel. Nu zag ik ook op z'n lakens twee keer beetje oranje/bruine vlek bij z'n hoofd einde, waarvan ik vermoed dat dit kwam door het hoesten omdat hij dan ook vaak kokhalst. Of zou het door nieuwe (de laatste set) kiezen kunnen komen?

2. Tonks

Tonks Bekend lid

Jul 5, 2014
    519
    53
    28
    Zou door het hoesten kunnen komen, hier wordt ook wel eens per ongeluk wat overgegeven met een enorme hoestbui. Van de tandjes heb ik hier nooit gezien dat het bloede dus dat weet ik niet.

Als je het echt niet vertrouwd gewoon weer bellen. Ik hoop dat je zoontje zich snel weer beter voelt .

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Hij poept namelijk ook wat vaker en eet weinig. Ook veel windjes laten.. ik denk dat als de koorts aanhoudt we anders morgen of uiterlijk overmorgen maar weer even gaan en dan naar een andere arts :-/

4. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

Feb 10, 2013
    612
    86
    28
    Het heerst enorm ik.heb een tweeling alle 2 gehad.. hele erge vastzittende hoest benauwd en koorts en het duurde 5 dagen!!... op dag 6 kwam het los en waren ze wat vrolijker...maar 5 dagen lang ziek hoesten en niet eten en drinken.. tis een hardnekkig virus

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ah wat sneu! Duurt dan lang he? Hier is het echt rochel hoest en ook een beetje benauwdheid. Ademt sneller. Veel snot ook. Net weer bijna 39 graden koorts. Terwijl hij dus wel vrolijk is. Weet echt niet of ik nou weer terug moet naar de dokter of het gewoon moet aankijken. Hier geven ze namelijk vrij snel antibiotica en hij heeft er nu al zeker 6/7 kuren op zitten en is nog geen 2! Dus dan denk ik: Het gaat vast over.. Maar vind het ook een vervelend idee met die koorts, het is al sinds vrijdag.

6. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Dat oranje bruin is van t kokhalzen denk ik, hier is t witte laken groen met oranje bruine vlekken 😅 Heerlijk die herfst winter periode en de daarbij behorende verkoudheden. Laat t maar snel lente zijn!

Share This Page