heey lieve allemaal wij hebben hierthuis echt een probleem gsiteren nacht ben ik de 10de nacht ingegaan dat ons meisje rond half 2 snachts klaar wakker is en denk maar niet dat ze nog gaat slapen ze zet de heele buurt op ze kop als ik der terug in der bedje leg man is ondertussen ook thuis gebleven van zijn werk omdat ik het niet meer volhield ze slaapt smiddags van 1 tot 3 dus ook niet overdreven en we proberen der rond half 8 op der bedje te leggen savonds.. hebben jullie enig idee wat nu te doen? of komt jullie het bekend voor rond deze leeftijd? ik kan dit echt niet meer.. ben helemaal kapot groetjes en bedankt voor de andwoorden
kan de 8 maanden sprong zijn, ik lees regelmatig van meiden hier op het forum dat dat een heftige sprong is omdat deze niet alleen fysiek is maar ook emotioneel, hechten, herkennen etc. de enige manier om het te doorbreken die hier bij ons werkt, is kort naar haar toe gaan, speentje, aai over de bol en weer terug, 5 minuten laten huilen (het is niet anders) en dan weer hetzelfde. huilt je meisje ook als je de kamer uitgaat? en houdt ze op als je haar vastpakt? want dat zijn wel duidelijke signalen van verlatingsangst, dat betekend dat ze zich goed aan jullie hecht maar het is absoluut even doorbijten, sterkte!
Het kan ook dromen zijn? Het probleem is, dat ze op deze leeftijd gaan wennen aan het eea, dus als je ze eruit gaat halen meent ze dat ze altijd eruit kan worden. Als je ze snachts een flesje melk gaat geven gaat ze daar ook aan wennen.... dus alleen maar tips wat je vooral eigenlijk NIEt moet doen... het is echt heel moeilijk maar het is volgens mij wel een fase. Als Justin hier snachts niet meer wil slapen, helpt het als PAPA hem teruglegt ipv mama. Misschien kun je dat proberen? He je een fijn consultatiebureau? Misschien hebben zij een tip voor je? Heeeeeel veel succes
bedankt meiden ze gaat idd steeds vaker huilen als we de kamer uitgaan.. en we proberen ook steeds vaker haar te laten huilen hoe moeilijk het ook is.. maar soms is het tot spuugens toe huilen teminste niet huilen maar schreeuwen vind het dan te zwaar om der te laaten liggen heb nu kunnen regelen dat ze zaterdag uit logeren gaat zijn we erg blij mee 8 maanden sprong heb ik nog niet eens over na gedacht? en hoe lang moet dat duuren dan? zo lang? heb der net weer weggelegt... zo erg duimen!!! bedankt liefs mandy