Dat was dus wat ik bedoelde: Uitsluiten dat er niets anders aan de hand is en overleggen met een deskundige. Ik vind het dan ook goed dat het cb dit serieus genomen heeft en jullie de mogelijkheid gegeven hebben om met 21 maanden langs te komen. Ts: (s)toftuiger lijkt me een prima woord om alle zorgen weg te nemen
ik maakte me ook zorgen tot paar dagen terug , mij zoontje is andere half jaar , kon tot vorige week weinig woorden , echt bijna niks , hij begrijp wel alles en babbelt ontzettend veel in zijn eigen taaltje maar kon geen echte woorden zeggen maar nu sinds een week heeft mij laten verbazen , hij ziet op bladtje koe en zei koe , en elke keer geef hem nijn boek zegt hij nijjjjjjjnte , en bladerd tot koe ziet dan zegt hij koe ook boek , zegt hij al paar dagen ,hij pakt boek en ja hoor boek boek ato is auto mama en papa , gaat ineens snel , ik had al afspraak gemaakt voor cb plus ,maar nu denk ik het is al niet nodig afspraak komende vrijdag , denk er om af te zeggen maar heb ik ook zo iets van ga gewoon is leuk om over hem te praten haha dus meiden geen zorgen maken hoor , het komt echt wel goed en dan gaat het ineens heel sne; haha ze hebben gewoon zo eigen tempo , hij liep wel met zijn verjaardag en is super actief kind en babbelt zoooo veel maar met praatjes heeft hij gewoon zijn eigen tempo gevolgd ohja hij zegt ook lekkeh , lekker ,kon hij vorige week ook nog niet haha mij dochter kon met 15 maanden al veel meer woorden dus maakte me ook druk nu maar het hoeft dus niet meer gelukkig