Mijn handen jeuken om zo'n mooie houten slee te bestellen, maar ik ben bang dat mijn dreumesman van de slee afvalt. Vind het ook niet handig dat je geen zicht hebt op je kind als je de slee trekt. Je hebt wel van die zitjes, maar dan kan papa of mama er nooit bij op. Mijn dreumes is nogal beweeglijk en af en toe ook heel lomp, die valt om de haverklap van zijn loopauto, een slee is toch nog wat hoger. Is het niet leuker voor de ouders dan voor het kind zelf? Is 2,5 jaar niet vroeg genoeg en kan ik dus niet beter nog een jaartje wachten?
die van ons zat er met een jaar al op. (hij is van dec 2008 ) en vorig jaar veel op de slee gezeten. Hij is er inderdaad wel eens afgevallen, dat opa de bocht te scherp maakte en dan was hij wit, we poetste het weer even eraf en hij ging weer verder.... hij vond geweldig. maar elk kind is anders he. Mocht het niks zijn, slee is nooit weg toch
wij hadden slee met een achterkant erop. die zijn los te koop, kleur rood volgens mij. snap je wat ik bedoel? en hij bleef goed zitten. Denk nu hij bijna 2 is het moeilijker zal gaan aangezien zijn favoriete woord nee is en doen waar hij zin in heeft hahaha
Mijn zoontje ging vorig jaar (1 jaar en 8 maanden oud) een paar keer op de slee bij oma. Hij vond het enig! Was een slee zonder rugleuning, dus het vroeg wel wat van zijn evenwicht (prima oefening). De eerste keer liep ik ernaast, bezorgde mama te zijn. Maar het ging hartstikke goed. Je moet natuurlijk niet hard trekken zodat hij er bij de eerste ruk aan het koord gelijk afvalt, maar als je rustig aan doet kan het wel. (niet meteen van de helling afduwen dat wil ik eigenlijk deze winter wel eens proberen op een heuveltje hier in het park... spannend!) Ieder kind is natuurlijk anders; het ene kindje is sneller met zichzelf balanceren dan het andere. Maar: die slee bederft niet, als je hem na een of een paar pogingen toch wilt wegzetten, kun je hem volgend jaar ook weer gebruiken.
Volgnes mij kan het best hoor. Wat eerder werd gezegd koop zo'n achterkant voor erop. hebben we hier ook. Werkt heel goed!
Hier ging het ook prima. Wel een slee met een achtersteun. En ik heb mijn sjaal gebruikt om hem vast te zetten
zo gelukkig@ onze zoon is ook anderhalf. wij hebben bij de boerenbond een slee gekocht van plastic met achter een hoge opstaande rand zodat je een zitje hebt met een rugleuning en er zit een riempje in wat ook nog vast kan. de zijkantjes zitten ook omhoog maar minder dan de achterkant en je hebt voetensteuntjes erin. echt een grappig ding om te zien.hij staat alleen al een 2 weken werkloos inde schuur.
Wij hebben ook een houten slee, maar het is nogal moeilijk om zich daaraan vast te houden met die dikke wantjes aan. Nu heb ik er nog eentje bij gekocht, een rode met een soort zitje waar je ook de beentjes in kunt leggen. Ze zit hier erg stevig op en vindt het geweldig, dus de houten slee blijft nog een jaartje op zolder staan denk ik. (mijn dochter is van feb. 09).
zogelukkig, vorig jaar was mn meisje 14 maanden toen de eerste sneuuw viel. Mijn handen jeukten ook en mn moeder had er nog zo een staan, wel met rugleuning. Daar deed ik een oude sjaal van mijzelf doorheen en die deed ik om haar middel: ideaal. Ze heeft zo heerlijk kunnen genieten van de sneeuw. Lekker doen meid!!!
Vorig jaar hebben wij ook een houten slee gekocht ( ze was toen 16 mnd) met een rugsteun. Mijn man kon nog prima bij haar op de slee met de steun trouwens.
Vandaag voor het eerst gesleed met ons zoontje van 20mnd. We hebben een houtenslee met rugleuning en zit ook een koordje bij om hem vast te maken. Het ging prima en zat stevig. Ik zou er dus lekker een gaan halen.
Idd gewoon doen! Vorig jaar hebben wij een slee gekocht (met rugleuning), Robyn was toen 15 maanden. Haar erop gezet en met een sjaal of riem vastgemaakt, ging echt heel goed en ze had er een hoop plezier van. Wij hebben er goed opgelet dat de slee wel lang was, en ook goed gewicht kan dragen. Op onze slee kunnen wij dus ook zitten, ruimte zat en hij kan het gewicht goed aan.
mijn zoontje viel er ook af heb een tuigje wat je ook in kinderstoelgebruikt gekocht nu gaat het prima
Vanmiddag zelfs met mijn dochter van 10 maand gesleed. We hebben een houten slee met rugleuning. Ze vond het prachtig. Ik moet er bij zeggen dat zij al heel goed kan zitten. Ik heb alleen een deken om haar heen gedaan voor de kou. Zie foto. Bekijk bijlage 112612
Wat een schattige foto! Blijft zij helemaal zelf rechtop zitten? Ik ben echt een muts hoor, maar ben echt bang dat mijn zoontje niet wil blijven zitten, die is zo druk! We hebben wel heerlijk in de sneeuw gespeeld vanmiddag, hij kwam echt niet meer bij van het sneeuwballen gooien naar de honden, was erg leuk.
Beau heeft vandaag van sinterklaas een slee gekregen. En die hebben we natuurlijk meteen getest. Hij 9.5 mnd. De slee heeft een rugleuning. En ook wij hebben heb gewoon vast gezet met een sjaal om zijn middel. Volgens mij had hij wel schik.
http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/d5/jfroKW/sktr5iQ4CbIEh5A==.jpg zon soort slee hebben wij, alleen dan zit er op het zit gedeelte nog wat schuimrubber en een riempje voor om de middel mijn dochter was 11 maand toen ze er voor het eerst op zat, ze vond het geweldig zolang we maar niet stilstonden, ideaal met honden uitlaten.