onfrisse geur bij babymeisje

Discussion in 'Verzorging' started by kiddie, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hallo, ik vind mijn dochter vaak zo vies ruiken uit de vagina.. Herkennen de meisjesmoeders dat? Ze gaat niet elke dag in bad maar dan wel even wassen. Maar die geur blijft hangen. Echt zo'n 'vrouwengeur..' Is dat normaal??

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Heb het hier ook een tijd gehad....heb zelfs urine laten controleren was geen blaasontsteking.

Wa tik ben gaan doen....niet meer wassen met zeep! gewoon alleen water...dus ook niet in badje.... (eerst wassen lijfje dan afspoelen en dan erna in badje spelen indien ze dat wil...afspoelen onder de sproeier en weg laten lopen, daarna badje vullen dus)

Het werd minder na 2 weken dat ik dat volhield....

succes.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

ik herken het niet, althans het is mij nog nooit opgevallen.
    Nou hang ik ook niet met mijn neus erboven ;)

Als je twijfelt even naar de HA, misschien heeft ze wel een schimmeltje

4. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Veel poetsen met doekjes, wassen met zeep kan dit veroorzaken. Tussen de schaamlippen maak ik alleen schoon met een doekje wanneer er poep tussen zit.

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee herken het ook niet, maar was haar sowieso daar alleen met water...

6. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik was haar lijfje wel met zeep maar van onderen nooit. En een doekje alleen als er poep zit, soms dan ook nog wel alleen water. Wel gaat ze in bad met haar lijfje ingezeept zeg maar, kan dat het zijn?

Haha ik hang er ook niet met mijn neus boven maar ik ruik het steeds met verschonen..

7. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    dat had ik ook...wat hier verder nog hielp, een andere luier merk...

heb ook grotere maat gekocht zodat het iets meer ruimte allemaal had. En ik ben haar niet als ze volle pamper had, maar gewoon om de 1,5 uur gaan verschonen.....haar ook wat langer in blote kont rond laten lopen heeft denk ik ook geholpen. (let op zet de dweil klaar hahaha)

Ook bv een maillot met broek erover ben ik mee opgehouden...heb het gewoon niet zo broeierig gemaakt meer.....

En als je toch twijfeld, een bezoekje aan je HA is niet vreemd! Desnoods mo0et je ff plasje opvangen zoals ons en dan weet je het zeker..misschien heeft ze wel een schimmeltje en is het opgelost met een zalfje...

succes!

8. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nou bedankt voor de info iig. De pampers zit niet te strak, en ze heeft alleen een maillot aan. (met rok)

eerder verschonen zou ik wel kunnen doen. Ik doe de pamper maar wel weer aan, 1 ze loopt nog niet, af en toe een schuif over de grond, verder zitten.. 2 we hebben een eiken vloer die niet nat mag worden..

HA zou kunnen ja..

9. adi

adi Niet meer actief

Je moet alleen opletten dat je prinicipe nooit met billendoekjes mag schoonmaken tussen de schaamlipjes. Als daar poep komt, kun je het beste even wassen onder de kraan, alleen met water.
    Beetje witte afscheiding tussen de schaamlipjes is normaal, en die hoef je niet schoon te maken.

Ik merk hier trouwens wel nu in de winter dat de luier sneller ruikt, doordat ze standaard een maillot aanhebben.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Aahhh, komt dus door de maillot. Snapten al niet waarom de luier soms ruikt.

Share This Page