Het is zaterdagavond en ja hoor wij hebben een lekke band bij de kinderwagen. Wie weet waar je zo'n binnenband kan kopen? Kan dat bij de fietsenmaker of moet je echt naar de babyzaak? Of kan het misschien op internet? Dit is de eerste keer dat we dat hebben, dus heb eigenlijk geen idee.
Ik weet niet hoe met met de mutsy is, maar quinny bandjes kan je bij de fietsenmaker step-bandjes op laten maken!
Ik weet niet waar je je wagen gekocht hebt maar wij hadden steeds een lege voorband. De fietsenmaker kon deze niet maken. Ik heb toen een mail naar baby dump gestuurd(wagen daar gekocht) en uitgelegd wat het probleem was en of ik nieuwe banden bij hun los kon kopen. Kreeg gelijk een mail terug dat er kosteloos 2 nieuwe voorbanden werden opgestuurd. Misschien ook een idee? Succes iniedergeval
ik weet niet waar je woont, maar hier in rotterdam zit een fietsenmaker die in ieder geval de grote achterbanden wel heeft
Helaas woon ik niet in de buurt van Rotterdam. Maar bij de prenatal kon ik 2 binnenbanden bestellen. Voor de voor- en achterband. Zij bestellen deze dan bij Mutsy. Gelukkig hebben we de band nog kunnen plakken... We wachten nu al een week op de nieuwe binnenbanden. Je zal er maar om verlegen zitten
Hier ook regelmatig langs de fietsenmaker, ik betaalde 8 euro voor een nieuwe binnenband (dus niet plakken maar nieuw, dit omdat ik ene 2e hands kinderwagen had)