bed stuk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schaapie123, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb een ledikant voor mijn dochter bij de ikea weg, maar nu (11mnd) laat de verf aan de binnenkant helemaal los (denk dat ze erop bijt/scraapt of sabbeld)

mag dit zomaar? en kan het kwaad, want ze krijgt wel stukjes verf en houd binnen zo

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ligt eraan hoe erg het is...in princiepe zou er veiligere verf moeten zijn gebruikt voor de babymeubels. Zonder lood enz...

Maar echt gezond is het natuurlijk niet....

Misschien eens even bij Ikea informeren, fototje meenemen...en uitleggen...mag dit zomaar ook al word er misschien op gebeten of gesabbeld...het is een babybedje dus dat zullen wel meer kindjes doen.

Succes ermee!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Stukjes hout lijkt me sowieso niet goed. Dan zou ik het bed direct weg doen eerlijk gezegd.

4. Smurf34

Smurf34 Nieuw lid

23 sep 2008
    1
    0
    0
  5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bijt je dochter op de bovenkant van het bedje, want alleen daar helpt zo`n geleider daar tegen.
    Ik zou haar anders een tijdje in een campingbedje leggen met haar eigen matras. Want ik zou haar geen verf/hout laten eten, lijkt me niet goed voor haar.

Ik herken het niet, mijn dochter heeft het nooit gedaan, maar oppaskindje at ook haar hele bed op en sliep daarom in haar campingbed.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ze bijt niet op de bovenkant, ik zal straks als ze wakker is er een foto van maken. zal ook dat ze al bezig is met 1 spijl alleen snap ik niet hoe ze daar bij kan, krijgt haar hoofd er niet tussen.

dit bedje heeft ze IKEA | Kinderbedden | Babybedden | HENSVIK | Babybed

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Hoi
    Gewoon terug gaan. Hoop dat de service net zo goed is als de winkel waar ik mijn ledikant vandaan heb.(was niet bij ikea) Mijn garantie van een jaar was verstreken maar er onstond ook een opbolling van het verf waardoor het losliet. Ik kreeg verf mee om het te herstellen (ledikant was van model veranderd dus konden geen onderdeel bestellen) en deel van mijn geld terug.

Deel Deze Pagina