Tussentijdse bloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Aliwen, Nov 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aliwen

Aliwen Actief lid

Aug 7, 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Graag even raad..!?
    Ik ben in juli gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn steeds rond de 31 dagen.
    Mijn laatste menstruatie begon 19 oktober. Maandag zat ik op dag 15 van mijn cyclus. Ik had savonds een klein beetje roze slijm. Dinsdag ook en vandaag leek het wel menstruatie, maar ik zit nu pas op dag 17.
    Heeft iemand een idee of dit kwaad kan? Ik voel me verder prima, heb alleen al twee dagen menstruatie-achtige buikpijn.
    Volgens google kan het een ovulatiebloeding zijn, maar die duren meestal maar heel kort en zijn niet echt bloederig.. volgens Google dan... Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad..

Iemand een idee?

2. Mila89

Mila89 Actief lid

Oct 7, 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Heb je ook gezocht op innestelingsbloeding? Weet je wanneer je eisprong is geweest?
    Ik zeg maar wat..
    Liefs

3. Aliwen

Aliwen Actief lid

Aug 7, 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    bedankt voor je reactie Mila.
    Ik heb ook gezocht op innestelingsbloeding, maar ik dacht dat ik zo rond deze dagen mijn eisprong zou moeten hebben.. Ik heb dat niet getest.. misschien moet ik dat de volgende maand maar eens gaan doen.. Ik heb alleen een app waarop ik mijn cyclus bijhoud. En die rekent dan een verwachtte datum uit wanneer ik zou ovuleren en weer ongesteld moet worden.. Ik dacht dat ik morgen mijn ovulatiedag zou hebben.. dan kan dit geen innestelingsbloed zijn..

4. Mila89

Mila89 Actief lid

Oct 7, 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Dan denk ik toch een ovulatie bloeding inderdaad, ik weet het echt niet :( ,maar Ik denk dat je dat niet zeker kan weten nu.. (weet je nooit maar als je je eisprong weet is de kans groter te achterhalen wat het is)

Zo'n app zet je eisprong op gemiddeld, sommige vrouwen hebben een latere eisprong en sommige vroeger.. Daarom is het nu lastig..

Innestelingsbloeding is ongeveer 5-12 dagen na eisprong
    Je kan misschien een vroege eisprong hebben bijvoorbeeld dag 12, en nu dag 16/17 innestelingsbloeding?

Misschien is het toch ovulatiebloeding

Of misschien is je cyclus een beetje van slag vanwege de pil nog?

Ik zou willen dat ik je kon helpen :( maar kan alleen maar wat scenario's bedenken..

Misschien andere dames hier ervaring mee?

5. Aliwen

Aliwen Actief lid

Aug 7, 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Haha wat een opties he... Ik weet het ook echt niet...
    En dat terwijl ik deze keer eigenlijk nauwelijks met het zwanger worden bezig was...
    En nu houdt het me weer lekker bezig...
    Nou jah.. Ik ga er maar van uit dat het niets bijzonders is..

19 november pas mijn NOD, er zit niets anders op dan maar gewoon geduldig:D te zijn!

Share This Page