Hoi ik had hier al een topic geopend hoor Ik slikte me pil tot eind augustus ik heb toen me stopweek bloeding gehad na vier dagen Toen na ongeveer 32 dagen ofzo op 11-10 me echte menstruatie 5 dagen netjes bloedverlies alles normaal Ik zou dan zo rond 8 of 9 november weer ongi moeten wordn Echter op za 3-11 kreeg ik met het afvegen wat bruine dikke slijmslierten dus ik dacht nu al ok maar ja jammer dan ongesteld ik deed een tampon in haalde hem eruit na drie uur zat niets meer op ik dacht hmm miscchien morgen had geslachtsgemeenschap gehad met me mannetje of geklusd noemen jullie dat heh hier hahahaha Enne., toen kreeg ik weer bloed maar heel weinig misschien twee veegjes wel rood bloed dat wel niet echt heel donker ook niet super licht er tussen in Weer tammpon in niks nada geen bloedverlies meer paar uur later klein beetje bruin dan weer klein beetje rood maandagochtend weer idem dito dit gaat door tot gisteren vandaag weer een klein beetje bruin maar bijna niets en het rare ervan is ook dat ik me echt ongesteld voel in me buik qua krampen en ongesteldheidsgevoel Het moment dat ik een ongesteldheidsgevoel of golf krijg dan heb ik dus een beetje bruin of bloedverlies maar dus heel weinig als ik al die tijd me tampon in had gehouden zou die geeneens voor de helft vol zitten ook steken in me onderbuik maar ik voel me ook weer zwanger ben extreem moe vooral savonds ik ben een persoon je kan bij me thuis van de vloer eten elke dag aan het schoonmaken maar heb er geen puf voor me borsten heb ik steken witte puntjes op me tepels heb ik ook nooit gehad misselijk ook veel plassen lijkt wel als ik een glas drink dan moet ik gelijk na de toilet ontlasting is wel ok niet echt hardlijvig of dt ht moeite kos me temp is al die dagn tijdens bloedverlies aan het schommelen tussen 37.1 - 37.5 heb getest maar ja door me pilgebruik pas mee gestopt natuurlijk weet ik niet precies wat me cyclus is dus misschien test ik te vroeg ik heb tgetest met die matcare ultra vroege test maar negatief Ik weet het niet meer voel me zo raar steken borst ongesteldheidsgevoel dat wisselende bloedverlies pfff ps. ik ben moeder van 2 kids dus weet wat het is om zwanger te zijn Edit: Topic verplaatst Moderator
Ja ik zou het zeker nog eens moeten testen Ik heb me banner gewoon weer opnieuw gezet want zie het maar als een menstruatie weet het anders ook niet
Wanneer heb je getest dan? Vandaag? Zo niet, dan zou ik morgenvroeg nog een testje doen. Gewoon om zekerheid te krijgen. Is ie dan negatief, weet je het zeker.... Succes!
al die verschijnselen kunnen ontpil verschijnselen zijn,sorry... hoop dat je zwanger betn.. HCG verdubbeld om de dag dus morgen of overmorgen noog eens testen en hopen dat het een innestelingsbloeding was je temp is wel positief voor zwangerschap
Ik denk ook dat het onpil verschijnselen zijn daar hou ik het maar bij anders maak ik me zelf onzeker en gek Ik denk maar zo van nou dat was dan gewoon me menstruatie en ga ik door tot de volgende ronde Wordt ik dan wel ongesteld dan weet ik van dat het dit inderdaad was wordt ik dan nieto ngesteld dan ga ik weer testen... Bedankt in ieder geval voor jullie advies Want had trouwens getest vanochtend met matcare ultra en met mijn ochtendurine... maar negatief Groetjes