Hallo, Mijn dochter is de laatste 2 weken telkens om ongeveer 6:00 wakker, ik pak haar dan vaak nog even bij mij in bed en soms slaapt ze dan wel nog verder. Ervaring? zoja hoe ging jij hiermee om? Laten liggen tot 7:00 of er toch uitpakken, en ging het vanzelf over? Alvast bedankt voor de reacties.
Als Iman om 6 uur wakker werd liet ik haar gewoon liggen hoor! En dan zei ik dat het nog veeeeel te vroeg is. Ik zou haar zelf niet bij je in bed pakken, ik deed dit ook een tijdje en Iman maakte er op een gegeven moment een gewoonte van, en bleef gillen als ze wakker werd om bij mij in bed te mogen.
Finn heeft dat ook gehad en heeft het nog steeds maar heeft dat al van kleins af aan. Hij is geen uitslaper. Hij komt dan bij mij liggen en we kijken dan samen tv of hij gaat spelen met de speelgoed die we op onze kamer hebben staan.
Ik zeg dan tegen Sam nog even gaan slapen, het is nog midden in de nacht. Fiepie er weer in muziekje aan. En dan slaapt ze meestal nog wel een uur of anderhalf.
Esmee is heel lang om 5 uur wakker geworden. Ik nam haar dan in bed en dan sliep ze nog lekker tot 7 uur verder. Nu ineens slaapt ze in haar eigen bed tot een uur of 8. Dus gewoon lekker in bed nemen zou ik doen Komt vanzelf weer een tijd dat ze langer gaat slapen. Straks met de zomertijd bijv...
hier altijd al om 5 uur wakker heel soms 6 uur weet ook niet wat ik eraan akn doen heb al van alles geprobeerd dsu ben het wel gewend inmiddels
Hoorde haar vanmorgen om 6:00 maar werd weer stil. Toen om 6:30 weer beetje mekkeren, liet haar even doen, maar ze was echt wakker toen werd het mamamamamamamamamamaa haaha dus toen maar opgestaan nouja half 7 is beter dan 6 uur he!
Mijn dochter gaat ook best vroeg naar bed tussen half zeven en zeven meestal. Het komt dus ook weleens voor dat ze zo vroeg wakker is. Ik maak daar geen probleem van hoor. Als ze ligt te kletsen laat ik haar nog even liggen en anders pak ik haar leg ik haar even bij ons. Meestal gaat ze dan gewoon spelen, we gaan er dan op "normale" tijd uit. Gr
lars word wel eens wakker als papa te werk gaat (7 uur), dan wil hij eruit, maar dan pakt mijn man m even en laat zien dat mama nog slaapt, en dan gaat lars ook weer slapen. meestal word ie dan pas om 9 uur weer wakker. vanmorgen heb ik m helemaal nie gehoord, pas om half 10.
hihi, dat hoop ik ook voor je, want wij hebben absoluut geen klagen. hij eet goed, slaapt goed en is nog nooit ziek geweesst (alleen verkouden) tja en ontdeugend zijn ze allemaal wel eens :-D
als ze vroeg wakker werd pakte ik haar op en legde haar lekker bij mij in bed, ze werd vaak wakker om half 6 (tijdstip dat de wekker van mijn man gaat) en dan sliep ze bij mij gewoon verder tot ik er uit ging, en sliep ze nog als ik er uit ging iiet ik mijn oudste bij haar liggen zodat zij nog door kon slapen. nu is dat alweer een tijdje over en wordt ze zo rond 7 uur wakker en dan zet ik haar beneden in de box neer met wat te drinken en de lichten en tv aan zodat ik boven de andere verder kan gaan helpen (douchen-aankleden-eten maken etc)
De laatste ochtenden is ze weer gewoon tussen 7:00 en 7:30 wakker gelukkig dus was waarschijnlijk gewoon tijdelijk misschien een sprongetje ofzo..
Hij is wel eens wakker, maar dan slaapt hij meestal wel weer verder. Ligt eraan. Niet altijd hoor. Ik heb dan geen speelgoed in de slaapkamer, want dan gaat hij daarmee slaan tegen de deur en roept hij MAMA, MAMA. doet hij ook wel eens met de handen. dan leg ik hem terug in bed en is hij soms dan om 7 uur of 8 uur wakker.
Pff wat een verademing om te lezen dat ik niet de enige ben met zo'n vroege vogel! Mijn zoontje is de laatste 2 weken ook steeds vroeg wakker, tussen half 6 en half zeven weet ook niet zo goed wat ik ermee aanmoet... Zondag was 't 5.25 toen ik 'm voor 't eerst hoorde, laten liggen...tot hij om 5.45 hard mama ging roepen (papa en zus sliepen ook nog) toen heb ik hem een flesje gegeven en weer teruggelegd....was hij een kwartiertje stil, en toen ging hij weer roepen :x toen ben ik naar beneden gegaan met hem zodat de rest nog f kon slapen...Dinsdag was hij om half 5 wakker, echt gewoon klaarwakker! zat te kletsen in z'n bed. Toen heb ik hem beneden in 't campingbed gelegd en is hij weer gaan slapen tot 7.45! Dus dat ga ik volgende keer gewoon weer proberen. Vanmorgen was hij om kwart voor 7 wakker, dat vind ik (mijn mening) een normale tijd voor kinderen om wakker te worden. 's Avonds liggen ze er om kwart over 7 in.
De mijne was vannacht 4 uur wakker en ff bij half 6 viel hij bij mijn in slaap tot 8 uur. Ook wordt hij regelmatig wakker en dan slaapt hij gewoon 3 uur niet. (we vermoeden dat het er mee te maken heeft dat hij niet lekker is )Hier is hij gemiddeld om half 6 wakker en we nemen hem dan gewoon in bed hoor.