1,5 jaar en extreem vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlena, 25 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Wij hebben hier ook 2 jaar lang een verschrikkelijk slechte slaper gehad die ook nog eens ontzettend vroeg wakker was dagelijks. Met 1,5 een slaapschaap gekocht, waarbij we de wakker tijd met geel kleurtje eerst om 05:30 hadden staan en dan elke 2 weken kwartiertje erbij. Inmiddels staat hij om 06:45 en dat haalt ze soms wel, soms niet. Maar voordat het schaapje geel kleurt en dus "wakker" is, halen we haar er niet uit. En dat vind ze nu echt prima (aan het begin moesten we er sochtends in het donker nog wel bijzitten, omdat ze gek werd van het wachten, maar uiteindelijk kwam de gewenning en berusting).

    Je zou het kunnen proberen, misschien helpt het jullie ook ☺️
     
    Marlena vindt dit leuk.
  2. KimberlyRomee

    KimberlyRomee Actief lid

    19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Mijn dochter was zo en mijn tweede dochter is ook zo. Of ik ze nou de hele dag laat slapen of ze slapen niet, tussen 5 en half 5:30 worden ze wakker. Mijn oudste is nu 3 en die komt nu tussen en 6 en 7 maar de jongste is dan 7 maanden en is al vanaf dat ze doorsliep zo vroeg. En mijn oudste heeft dit ook wel tot een dik 1,5 jaar volgehouden.. dus het heeft en had bij ons geen reden.
     
  3. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.623
    4.697
    113
    Volg gewoon het ritme van je kind. Dat heeft geen besef tijd. En niet ieder kind heeft evenveel slaap nodig. Je kunt dus niet stellen dat een kind te weinig slaap krijgt. En wegleggen is niet automatisch slapen of langer slapen.
     

Deel Deze Pagina