ons meisje krijgt nu ook sinds een week (magere) kwark met een beetje diksap er doorheen. Een groot succes!
Onze dochter was 7 maanden toen ze magere kwark kreeg. Ze vind het heerlijk (moet er zelf niet aan denken zure kwark)
Ik mocht van het CB pas met een maand of 9 beginnen met yoghurt en kwark, dus ik wacht nog even. Thijmen krijgt wel af en toe een danoontje eerste stap of iets dergelijks. Vindt ie heel lekker
alicia kreeg met 4 of 5 maanden haar eerste danoontje en wel de speciale babyversie met opvolgmelk. nu krijgt ze de gewone danoontjes en gaat er in als koek. ze krijg het trouwens niet elke dag maar wil daar zeer binnen kort wel mee beginne om haar zo aan te leren dan na het groente hapje een beloning komt
Amy krijgt ook al een aantal weken mijn eerste danootje. Ze vind ze geweldig. Heb van de week ook yogolino aardbei geprobeerd. Die gingen er ook aardig in maar is wel een erg grote beker vind ik. Ze krijgt ze wel op maar als ze dan weer zit te spelen komt er wel wat terug en dat ruikt me toch zuur en geeft mooie vlekken op de slab.
rond 7 maanden zijn wij begonnen met yoghurt na soms met niets erin soms met fruit soms wat roosvicee hij vindt het allemaal lekker
Sinds een maandje geef ik na de groente een bodempje van een bekertje met yoghurt of biogarde. Het CB adviseerde me om niet meer dan dat te geven voor nu, maar ze vindt het heerlijk. Ik doe er verder ook niks in om het zoeter te maken ofzo. En ze weet al helemaal dat na het "warme eten" de yoghurt komt . Daar is dan ook altijd nog een beetje plek voor.
Teun kreeg vanaf 6 mnd gewoon een eetlepel kwark of yoguhrt na zijn brood of warme hap...nu nog steeds als ik met kinderkwark of danoontjes aan kom dat wil hij niet. je kan evt wat diksap of roosvicee erdoor doen maar dat hoeft niet