ja daar ben ik benieuwd naar, al die gillende keukenmeiden en knallen. vorig jaar is er niet van wakker gevonden, maar ja, toen was ze bijna 4 maanden.
Ik ben er bang voor. Mason is gisteravond ook al 2x wakker geworden en de afgelopen weken ook al verscheidene keren. We zullen morgen maar zien. Ik zet de baybyfoon aan zodat als hij heel onrustig wordt ik vast naar hem toe ga voordat hij helemaal overstuur raakt. Ik zou het heel wonderbaarlijkk vinden als hij wel doorslaapt
Nathan slaapt er nog doorheen als je het naast hem afsteekt volgens mij. Vorig jaar sliep hij ook door, maar toen was hij natuurlijk maar 2,5 maand.
Ik ben ook heel benieuwd hoe Louise het gaat doen. We gaan naar vrienden toe en het slapen in het campingbedje was met kerst ook drama dus ik vermoed dat ze nu ook niet zal gaan slapen. Vorig jaar sliep ze overal doorheen maar toen was ze pas 6 maanden.
Ik ben ook heel benieuwd. Je zou zo denken dat ze wakker worden, maar voor hetzelfde geld slapen ze overal door heen....
Ben ook benieuwd. We gaan ook nog bij vrienden doorhouden dus het is al een andere omgeving. Vorig jaar sliep hij gewoon door maar toen was hij 3 weken. Van de ene kant denk ik hij zal vast wakker worden, van de andere kant... Laatst werd er op de kamer naast hem een inbouwkast gemaakt compleet met boor- en zaagwerk en hij sliep gewoon door... De keer erna wordt hij wakker van de deurbel. Onvoorspelbaar dus.
ben ook zeer benieuwd! Ze is tot nu toe nog geen 1 keer wakker geworden en dat is een unicum, want tot een week geleden werd ze nog 5 keer per avond/nacht wakker!
vond het vorig jaar al zo wonderbaarlijk, jeetje wat een herrie en lawaai toen en sophie sliep heerlijk rustig verder. en dat terwijl als wij naar bed gaan , we heel stil doen, deuren enzo zachtjes dicht. hoeft dus niet
Nou begrijp er niks meer van. Nu wordt er hier al de hele middag heel erg geknald en gedaan en slaapt hij wel gewoon door Wat kunnen kinderen toch vreemd zijnn soms he Er is nog hoop voor morgenavond
Ik ben bang dat Milan er niet doorheen gaat slapen, hij wordt normaal al overal van wakker, en dus ook al een paar keer van het vuurwerk wat nu al afgestoken wordt. Maar we zullen het zien.
Ik denk dat Roos wel lekker door zal slapen, ze is nog maar 5 maanden en ze slaapt bijna altijd als een roosje
Vorig jaar werd mijn zoontje (4 maanden) wel wakker rond 12.15 van al het geknal in de wijk. Dit jaar verwacht ik dat hij wel doorslaapt, want we gaan naar mijn ouders in een buitengebied. Daar wordt veel minder/geen vuurwerk afgestoken
ik ben ook benieuwd! Vorig jaar sliep ze overal doorheen (4 maanden) en nu is het heel wisselend. Ik was pas op haar kamer toen ze sliep en liet per ongeluk iets vallen... ze schrok zich rot en heeft ontzettend lang gehuild (werkelijk, ze kwam er gewoon niet meer uit). Hopen dat dit schrik-scenario morgenavond uitblijft, maar goed... we zijn in de buurt en als ze wakker wordt mag ze lekker even naar buiten kijken, naar alle lichtjes... hopelijk slapen alle kindjes heeeerlijk door! Amber
Ben ook heel benieuwd. Vorig jaar, we waren op visite, is hij er wel wakker van geworden namelijk.. Zo zielig, ook niet meer stil te krijgen. Dus dit jaar lekker thuis, en we zien wel. Tot nu toe is hij nog niet wakker geworden. Gelukkig houden ze tot nu toe even op met knallen als hij naar bed gaat!
Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet door zal slapen. We gaan naar mijn ouders en zij wonen aan de brug waar "HET" allemaal gebeurd...dus een hoop lawaai. We zullen zien! Ik hou de babyfoon bij me
Ik ben ook benieuwd. Vorig jaar werd ze om 0:30 wakker voor een flesje, maar ze was toen pas 2 weken oud
Nou, we hebben hier net een voorproefje gehad op morgen. Er ging net voor onze deur een Chinese rol af. Maar meneer had niets door. Als hij al hier niet van wakker wordt, dan maak ik mij geen zorgen voor morgen.