sjow....ziekke kinderen zijn jengelig zeggen ze... nou ik weet t zeker. Smurf hier is al vanaf donderdag ziekkig..snot loopt de neus uit alsof t de niagara watervallen zijn...inclusief de tranen uit der ogen als ze nee hoort of avond eten ziet. brood kan je tegenwoordig mee gooien.. vermoed dat ze op honkbal gaat..ze heeft een leuke rechterarm. ff naar de dokter vanmorgen, omdat ze ook al 2 nachten erg hoest en dan mama wilt zien..( zo schattig..zoooo vermoeiend ) Bij de dokter rennen de we de wachtkamer door.. de spreekkamer door,, maar laten we wel lief luisteren.. owk..oorontsteking dus...naar de apotheek voor antibiotica In de apotheek willen we natuurlijk rondrennen.. en gaan we huilen als we niet alles uit de schappen mogen halen.. hee...een doosje neusspray dat mama gaat kopen..daar kan ik wel 1 minuut mee spelen..(lees slopen) He he.. mama is aan de beurt.. dan kan ik op de counter zitten en t pinautomaatje slopen.. hmzz.. dat mag ik niet..dan gaan we huilen.. weer de traan en snot watervallen open...owwww.. met mama der portomonee kunnen we spelen.. en dan gaan we gillen als we die niet open mogen maken en op de kop mogen houden. hehe..we hebben de medicijnen in de tas gestopt en kunnen gaan.. maar nu wil ik niet weg.. en duik ik dus op de grond af als zijnde een stervende zwaan. ( t scapino ballet zou jalours zijn geweest) Mama is stoer..die tilt me gewoon op en zwaait nog sociaal gedag naar de oma en opa;s die met open mond staan te kijken Zo thuis.. slapen.. moeders ff rust gunnen. en s middags als ik wakker wordt.. dan ga ik..ehm.... eerst de telefoon van t station aftrekken..en als dat niet mag ga ik trommelen op de tv..en als mama me daar weg haalt..ren ik weer naar de telefoon.. etc etc etc.. en als mama me dan niet snel genoeg optilt..omdat ze de was doet..dan ga ik huilen en gillen en aan der broek trekken.. Hutspot kan je trouwens ook leuk mee gooien..en wie heeft ooit gezegd dat ik gek op vlees ben.. jah.. normaal wel... maar nu nu kan ik ook daar een home run mee scoren... t knijper bakje.. hmzz.. hoe vaak kunnen we dat omgooien als mama ze der net weer allemaal ingestopt heeft? (antwoord van mama: Vaak!) enzovoort enzovoort... moeders lacht t laatst.. want ze ligt nu al een 20 minuten in bed en ik heb een glas wijn..en zit met mn voetjes omhoog.. sjow.. moest ik ff kwijt..sorry
hahaha geweldig geschreven ik kom echt niet bij van het lachen! heb hier ook een zieke peuter rond lopen en weet dus precies hoe het is
Hahaha ik herken het uit duizenden. En ik zie het helemaal voor me hoe je het beschrijft. Geweldig. Sterkte morgen haha.
ben ik erg als ik zeg dat ik blij ben dat ik morgen mag werken...en dat mn moeder dus 3 dagen oppast..en dat na 3 dagen de antibiotica vast aangeslagen is
hahaha, nou dat snap ik wel hoor. ik werk normaal nooit op maandag, maar moest vandaag werken. normaal zou ik daar de balen van hebben, maar ik was er vandaag stiekem wel een beetje blij om, wij zitten met een zieke dreumes. alleen die is te ziek om rond te hobbelen, wil alleen maar bij mama zitten/zijn. normaal wil hij dat niet, dus ik vind het ergens wel fijn, maar was ook wel blij dat ik vandaag mocht werken. morgen ook werken en dan maar hopen dat hij woensdag wat is opgeknapt maar toen ik op mijn werk was maakte ik me wel zorgen om hem en toen mijn man belde om te vertellen hoe het bij de dokter was moest ik wel een traantje wegpinken
Eef heeft ook net een middenoorontsteking + luchtweginfectie achter de rug, en nu ben ik ingestort.. wordt er lekker voor mij gezorgd
@sweetamber Ik werk normaal dus altijd op maandag..alleen deze week dus niet.. just my luck De jouwe is dus lekker hangerig en op schoot zitterig....vreet ook energie Smurf hier heeft accuut diva neigingen gekregen.... eh eh.. op schoot.. eh eh..dat boek.. en als je t verkeerde boek aangeeft.. hmpf.. neus in de lucht en hoofd opzij.. @ Moontje ik hoop voor je dat t niet eef is die voor je zorgt.. vermoed..gezien de leeftijd van eef dat je dan verder van huis bent Beterschap allemaal
Hahahahaha.....wat super geschreven hey! Het is ook zo errug herkenbaar! Hier heb ik een 3 jarige die ziek is! Nouwwww...dat is ook zo zielig (ook voor mama) Moest haar zelfs haar boterhammetje voeren, helpen met billen vegen op de wc, de hele tijd getild willen worden, want alles doet zo'n pijn... En dan heb ik nog een kleintje van 5 weken, die ook de nodige aandacht opeist....pffffff!! wil slapen..
Just another day in paradise.... Welkom lotgenoot, héél herkenbaar hahaha en je hebt het mooi omschreven!
misschien een domme vraag, maar ik stel het toch gewoon. waarom breng je haar dan niet naar bed? mijn kindje is ook ziek hellaas nu met keelontsteking en een ab kuur. hij heeft nu niet meer koorts en hij was ook erg moeilijk vanochtend.ik heb hem gewoon in bed gestopt en hij begon meteen te slapen. terwijl hij tot 10:40 vanochtend sliep, na verschonen flesje en medicijn om 7uur vanochtend. en 12:30 weer in bed en slapen.hij is gewoon erg moe van medicijn denk ik.hij is wel ietsje jongen maar goed..
grin..dank voor alle complimenten @belize Geloof me Smurf slaapt hier een stuk meer dan normaal.. maar t is moeilijk naar bed brengen als je naar de dokter moet en medicatie moet halen... ow..enne...t telefoon..tv.. knijper..hutspot verhaal.. dat was toen ze net 2 uur geslapen had en *vrolijk* wakker werd zoals iemand anders al zei.. just an other day in paradise