Ons kindje, is geboren met 15 weken en 5 dagen. Op 16 september begon het met bloedverlies, 17 september was hij overleden en 18 september geboren. Toen ik 15 weken en 3 dagen was, had ik plotseling erg veel bloedverlies.Toen we bij de verloskundige waren bleek dat de vliezen te vroeg gebroken waren, maar hij leefde nog. We zijn naar het ziekenhuis geweest, die nacht hebben mijn man en ik gebeden voor het kindje we zijn beide katholiek en het was heel mooi omdat we ook echt hem lieten gaan, naar de hemel. Ik heb mijn kindje los gelaten. Die dag erna mochten we naar huis, de miskraam was niet opgan gekomen. Het kon volgens de artsen nog wel even duren. Toen heb ik dus heel snel een kistje gemaakt, we hadden afgesproken met de priester van onze kerkparochie dat we hem mochten begraven. Die avond zat hij echt heel erg laag en kon ik zijn voetje voelen. Ik wist dat hij overleden was.Ik was bang dat ik hem er uit zou duwen met naar de wc gaan... De artsen vertelden ons dat we in het ziekenhuis moesten bevallen, i.v.m bloedingen. Wij dus weer naar het ziekenhuis.Midden in de nacht een echo gekregen, het kindje was overleden.Om 2 uur snachts mochten we toch nog in het zieken huis op de kraamafdeling blijven overnachten. Die dag erna is hij met hulp van weeenopwekkers geboren.17 centimeter en 70 gram.Een heel mooi kindje!!! Onze zoon hebben we de naam Ezra Jozef gegeven.En we weten dat hij nu in de hemel is , dicht bij God en onze toekomstige kinderen zal beschermen. De placenta kwam uiteindelijk niet totaal mee, ik had veel bloedverlies en moest toch nog naar de operatie kamer onder gehele narcose.En daar van bijgekomen, mochten we met zn 3 en naar huis, de daarop volgende dag. 3 dagen erna was de begrafenis, veel steun gehad aan mensen van onze kerk en telefoontjes . Wij zien dit echt als een klein geschenk van God. Het kindje heeft ook ons als gezin dichter bij elkaar gebracht en sterker gemaakt. En laen zien hoe er vanuit het niets zoiets moois en compleets geschapen is. We zijn verdrietig, maar vooral ook blij dat we dit zo mogen beleven en ontvangen van God.. We hopen snel weer zwanger te worden en staan er nu, na 3 weken ook weer open voor.Ookal weten we niet hoe de volgende zwangerschap gaat verlopen.
mc 87, ik las je verhaal, heb het zelf meegemaakt in augustus met 13.3 weken. Mijn verhaal staat in het topic over Dag lieve Laurie. Ook wij zijn katholiek en hebben een pastoor van het ziekenhuis laten komen om Laurie te wijden en voor L te bidden. Dat gaf ons erg veel kracht, te weten dat je kind bij God is, ondanks het verdriet. Aankomende zaterdag hebben wij vanuit het ziekenhuis een herdenkingsdienst, voor alle kinderen die overleden zijn in het zh dit jaar. Daarbij worden de namen van de kinderen voorgelezen en ballonnen opgelaten, het is fijn dat je kindje niet vergeten wordt op deze manier. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Maar ook feliciteren met de geboorte van jullie Ezra Jozef.
Gefeliciteerd met het ouderschap van jullie zoon Ezra Jozef! Helaas ook gecondoleerd nu hij overleden is.. Heel veel sterkte en Gods zegen gewenst!
Gefeliciteerd met de geboorte van Ezra Jozef* en tevens gecondoleerd met zijn overlijden! Hij heeft jullie het geschenk van mama en papa te mogen worden gegeven en zal zeker verder over jullie en zijn toekomstige brusjes waken als een klein sterretje aan de hemel.
Heel veel sterkte, ik weet wat jullie meemaken. Wat een prachtige naam heeft jullie kleine mannetje gekregen. Weten ze ook waarom je vliezen zo vroeg gebroken zijn?
.. Gefeliciteerd met jullie zoontje zijn geboorte en tegelijk gecondoleerd met dit grote verlies.. Heel veel sterkte maar ook veel geluk voor de toekomst gewenst.