Ontstoken tandvlees

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door GDuif, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Onze dochter van 1,5 jaar kreeg woensdag ineens koort en was savonds opgelopen tot 40 graden. Oma dacht te zien dat een achterste kies door aan het komen was. Ze hoeft alleen nog de achterste vier kiezen.

Sindsdien is ze koortsig. Ze heeft ook echt pijn in haar mondje. Zo erg hebben we het met andere tanden en kiezen nog niet gehad. Huilt veel, is echt uit haar doen.

Gisterenmiddag viel mij ineens op dat haar hele tandvlees boven en onder ontstoken is. Het is erg rood en opgezet. Kan dat te maken hebben met die kiezen die achterin bezig zijn? Tandvlees is ook vooraan helemaal dik enzo.

2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.348
    113
    Misschien dat de achterste kiezen ervoor zorgen dat de andere tandjes aan schuiven zijn, en wellicht dat dat de boel flink irriteert. Maar ik ben geen dokter dus ik kan slechts gokken. Als je denkt dat er meer aan de hand is dan kun je een afspraak maken bij de ha denk ik.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Denk dat je t beste ff je tandarts hierbij kan halen. De mijne zei al, als je problemen merkt met kauwen of tanden gewoon even bellen. Ieder zn vakgebied denk ik.

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heb dat hier niet meegemaakt met tanden of kiesjes die doorkomen.

Deel Deze Pagina