< 1,5 jaar veschil tussen kindjes, ervaringen? =)

Discussion in 'Zwangerschap' started by pally, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    ik weet niet hoe druk het is maar...

Ik scheel 16 maanden met mijn broer en ik heb het altijd erg leuk gevonden. Zou het zelf ook wel willen

2. Nelly

Nelly Fanatiek lid

May 5, 2006
    2,955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Gefelicteerd met je zwangerschap!

Wij hebben drie meiden die nog geen anderhalf jaar schelen met elkaar en een vierde uk op komst. Dat wilden we ook graag, weinig leeftijdsverschil. Mijn broertje en ik schelen nog geen jaar en mijn man en zijn zus ruim 2,5 jaar. Wij houden mooi een middenweg, haha.
    Annabel en Evelien schelen 17 maanden en ruim twee weken.
    Evelien en Marjolein schelen 17 maanden en ruim drie weken.
    Alleen ukkie4 is een latertje, haha, die zal zo'n 21 maanden schelen met Marjolein.
    Ik ben heel benieuwd hoe het straks zal gaan met vier ukken onder de vijf jaar...

Ik ga ook niet ontkennen dat het druk is, maar als je eenmaal een ritme hebt, is het echt wel te doen hoor. Lekker genieten van die eigenwijze ukken.
    En het is zo mooi om te zien hoe onze oudste twee wijsneuzen steeds meer naar elkaar toe groeien. Helemaal nu de oudste sinds een paar weken naar school gaat. Jeetje, wat gaat die ontwikkeling dan snel!
    Ik vond het ook superfijn dat onze meiden al liepen toen de volgende zich aandiende.
    Borstvoeding gaf hier totaal geen problemen. Ik heb de meiden alledrie ruim een jaar gevoed. Haha, nu nog krijgt soms een van de poppen de borst van Evelien.
    Tot nu toe kan ik 's middags nog wat rust pakken, maar ik ben benieuwd hoelang dat nog duurt. Qua slaapjes zitten de jongste twee nu net in zo'n overgangsfase van twee naar een en een naar geen slaapje overdag.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb tussen mijn 1e en mijn 2e 6 minuten, een tweeling! Nu ben ik zwanger van de 3e, er zal zo n 17 maanden tussen zitten.. Ben ook benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Hier zit er straks ook ongeveer 17 maanden tussen de Jesse en zijn broertje. Gelukkig loopt Jesse al wel een aantal weekjes, dus hoef ik hem steeds minder te tillen.
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks zal gaan. Jesse is totaal niet jaloers aangelegd gelukkig en helemaal gek van baby'tjes. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar pittig zal het de eerste tijd wel zijn.

5. pally

pally Niet meer actief

Bedankt voor de leuke reacties!!!!
    Leuk om alle ervaringen en leeftijds verschillen te lezen =)
    We gaan het zien hoe het bevalt. We zijn iniedergeval ontzettend gelukkig met de 2e uk op komst! XX

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Pfff, respect voor de mama's die nog maar net een jaar tussen de kids hebben zitten! Onze kindjes zullen straks zo'n 20 maanden schelen dus dat maakt toch al wel veel verschil, mn dochter van 14 maanden loopt nog niet dus hoogzwanger of met 2 babies tillen lijkt me wel heel zwaar. Nu scheelt het bij ons wel dat ik 6 tot 12 maanden "moest" wachten na mn bevalling ivm keizersnee, anders hadden we het misschien ook al wel iets eerder geprobeerd.

Share This Page