1,5 jarige start de dag om vijf uur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shakes, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Haha, ja dat is zeker zo! Op zich is 6.30 niet supervroeg, maar ik vind het wel te vroeg :roflmao: Ik hoop al jaren dat het beter wordt, en dan is dat 1x en daarna weer normaal. Nu zonder slaapje dacht ik weer: misschien nu dan? Maar helaas! :D Denk dat ik de hoop maar op moet geven :roflmao:
    Fijn dat het bij jullie 6 uur blijft!
     
    Shakes vindt dit leuk.
  2. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.609
    3.082
    113
    Fijn Shakes! En slaapt ie dan verder de hele nacht door?

    Hier heb ik het idee dat het kiezen of delen is: ofwel slaapt ze de hele nacht in haar eigen bedje (ze wordt wel soms wakker maar ik hoef er niet naartoe) maar wil er dan wel ergens tussen half zes en half zeven uit, ofwel wordt ze regelmatig wakker en moet ik haar haar speen brengen wat 1x werkt en daarna niet meer waardoor we haar maar bij ons in bed leggen waar ze stennis gaat schoppen en uiteindelijk moe gestreden tot half acht of zo slaapt. Ik heb liever de eerste variant ;)
    Hoewel ze vandaag na haar ochtendvoeding rond kwart voor zes ook nog weer verder in ons bed ging tukken, ze sliep nog toen ik wegging... En soms wordt ze na een slechte nacht alsnog vroeg wakker. Ze houden het elke dag weer spannend hè ;)
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja hij slaapt meestal door. Maar daar heeft hij ook zestien maand over gedaan, om dat te leren. Tot begin januari werd hij zo'n drie keer per nacht wakker, maar dan sliep hij wel tot half acht of zo. Ik verkies ook de doorslaap-variant, ondanks het vroege uur :)
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dan zou ik ook liever doorslapen hebben ja!
    Zelfs toen Dafne laatst een nacht 2 uur wakker was doordat ze 5x moest overgeven, was ze om 6.30 wakker. Onvoorstelbaar toch.
     

Deel Deze Pagina