Klok

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smarlicia, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Hallo
    Ik was benieuwd of jullie kindjes merken dat de klok verzet is.
    En wat jullie er aan doen?

Ons kindje is wat huilerig vandaag

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Gisterochtend om 5.30 (nieuwe tijd) wakker, hem toen wel gewoon tot 7.00 laten liggen en 's middags ook weer rond de normale tijd naar bed gegaan. Was eind van de ochtend wel wat vervelender dan normaal en z'n middagdutje was wat korter dan normaal.
    Gisteravond ook wat problemen met inslapen, maar dat gebeurd wel vaker.
    Vanmorgen gewoon weer 7.30 wakker en nu lijkt er niks (meer) aan de hand.
    Ik heb dus gisteren gelijk weer het normale ritme aangenomen, mijn ervaring is dat het dan 1 dagje rommelig en even moeilijk is, maar erna heb je wel weer je goede ritme te pakken.

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Zaterdag werd hij al een uur later dan normaal wakker (had liggen spoken snachts) normaal gaan we er om 7:00 uit maar omdat hij om 8:00 wakker werd alles die dag al een uur opgeschoven.... zondag werd hij om 6:30 nieuwe tijd wakker en vanochtend om 7:00.... tot nu toe (afkloppen) geen problemen

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Aan onze dochter van 4 maanden merk ik het inderdaad. Die wordt tegenwoordig tussen half 6 en 6 uur wakker (voorheen tussen 6 en half 7). Zondagmorgen werd ze om 4 uur nieuwe tijd wakker, vanmorgen rond half 5. 'Gelukkig' heeft ze niet meteen honger, ze is gewoon uitgeslapen, dus kunnen we haar nog ruim 3 kwartier in haar wiegje laten liggen en sabbelt ze wat op haar handjes:D Zoon is een ander verhaal, die wordt altijd héél vroeg wakker en daarom dit weekend met slaaptraining begonnen, dus daar valt niet heel veel zinnigs over te zeggen;)

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier gingen ze gisteren gewoon om 19.30 nieuwe tijd naar bed, maar 's ochtends waren ze om 6u echt wakker. Terwijl ze in de zomertijd tot 8u sliepen :D Vandaag viel ze om 9.30 in slaap, normaal pas om 12u.
    Maar vanavond gewoon weer om 19.30 naar bed. Komt ooit wel goed ;)

6. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik schuif hier ook alles op. Normaal 06:30 wakker. Zondagochtend om 05:30 wakker en vanmorgen om 06:00u dus hij trekt het al recht!
    Alleen wat was ie vervelend vanmorgen zo zielig hij wist noet wat ie met zichzelf moest. Nu ligt ie lekker op bed en ben benieuwd hoe de middag gaat. Ik doe nu wel alles op t nieuwe schema dus ik ben benieuwd morgen!!!

7. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Normaal zes uur wakker en nu vijf uur.
    Ik word er niet echt blij van kan ik zeggen.

8. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Ze is nu al 2 dagen rond 6:15 uur wakker... (Normaal gesproken niet voor 7:30 uur)
    Maar... ze heeft vrijdagavond een koortssstuip gehad (nu weer koortsvrij gelukkig), ze is sindsdien wat uit haar ritme, heb niet het idee dat dit speciaal door het tijdsverschil komt...

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    We hebben niets geks gedaan qua slaap tijden. Vooral me niet druk gemaakt. Zondag haar verjaardag gevierd dus eigenlijk geen flauw idee of ze er last van heeft. Naar mijn idee namelijk helemaal niet.
    Misschien scheelt het ook dat ze geboren is in de nacht dat de klok een uur terug ging? :D

10. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Buh, hier ééntje van bijna een jaar die normaal tussen 5.00 en 6.00 wakker wordt en vanmorgen om 3.55 riep om een fles en gezelligheid. Na een 'nachtvoeding' hebben we hem gewoon terug gelegd in bed, maar daar was hij het niet helemaal mee eens. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen tot 7.30 uur (wij natuurlijk niet...) en daarna een min of meer gewone dag gehad. Hopelijk past zijn wekkertje zich snel aan...

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier nergens last van gehad. Alleen gister waren beide kinderen wat eerder moe maar wij hebben gewoon de normale tijden aangehouden als altijd. Dus middagslaapje rond 12 uur en tussen 19 uur en 19.30uur naar bed.

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Tot mijn verbazing trok onze zoon het uurtje direct recht en werd om half 8 wakker. Normaal rond 8 uur, maar we klagen niet :D

13. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier werd dochterlief zaterdag een uur later wakker dan normaal, omdat ze vrijdagavond totaal niet wilde slapen. Dus toen zaterdag maar gelijk de wintertijd aangehouden en alles een uurtje later gemaakt. En dat werkte goed, heb niet het gevoel dat ze er last van heeft.
    Sowieso is ze niet heel erg van de klok, slaapt ze een keer later of korter, dan haalt ze dat de dag erna meestal weer in. Dus gelukkig niet veel last van gehad :)

Deel Deze Pagina