Wij willen in november een weekendje naar centerparcs met de familie en nu willen we waarschijnlijk naar de Limburgse Peel. Wie is er hier geweest en kan ons wat vertellen over het park? Is het leuk voor een kindje van 2 en bijna een jaar? Hoe zijn de huisjes (wij gaan zelf in een VIP huisje maar m'n zusje misschien niet) Hoe is het zwembad en de market dome ed. Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad, was blij met een VIP huisje, maar qua uiterlijk maakt het niet uit. Wel was het ontbijt pakket fijn en het beddenpakket. De dome is leuk, maar had er wel wat meer van verwacht. Al is dit de enige Centerparcs waar ik ben geweest... toch had ik wat meer verwachtingen, ook van het zwembad bijv. Wel leuk, maar niet super.
Het is ook officieel pas later van cp geworden Dus daarom verschilt het met andere cp Ook huisjes op meerdal vind ik gedateerd Meerdal heeft wel leuker zwembad met wildwaterbaan.
Wij vonden het een vreselijk park. Vooral als je de "echte" centerparcs gewend bent. Het zwembad is nog kleiner dan plaatselijke zwembad in kleine dorpjes. Ik begreep ook niet waar doe mooie plaatjes van de site vandaan kwamen. Entertainment was ook niks in onze week. Wij hadden buiten de vakantie geboekt dus niet alle restaurantjes enz waren ook open en we werden doodleuk naar meerdal gestuurd. (en dan wel parkeergeld en extra geld voor zwembad rekenen) Echter hadden we toen nog geen kleintje dus van de speeltuinen enz weet ik niks. Maargoed ik kan wel klagen maar de prijzen zijn er ook naar. Limburgs peel is de goedkoopste en als je denkt aan wat je krijgt voor het geld is het redelijk.
Hmm... Nou dan ga ik nog maar even verder zoeken. Dit was de enige park waar we nog niet waren geweest die dat weekend via de ovn beschikbaar was dat weekend. Maar t is nog een eind weg dus hopelijk komen er nog parken bij. In ieder geval bedankt voor de adviezen!