Een vraagje ik ben sinds een week begonnen met Bambix door de eerste fles te doen. Ik gebruik normaal altijd de Difrax fles met de M-speen. Daar kreeg ze zelfs al 1 schepje bambix niet doorheen. Met de L-speen en 4 lepels Bambix ging een fles van 200 ml binnen 3 minuten naar binnen,veeeeeeeel te snel dus. Nu heb ik de 123 speen van Difrax gebruikt, maar daar krijgt ze nog geen druppel uit. Daarna weer de Aventfles opgezocht en daar de 123 speen opgezet, ging ook in stand 1 zelfs nog veel te snel. Heb de fles al minder warm gemaakt en geef 4 grote lepels Bambix. Vanmorgen dronk ze de fles binnen 5 minuten leeg. (dit was om 8.00 u). Om 10.00 uur kreeg ze een koekje met wat thee en daarna spuugde wat slijm uit. Ik heb dit deze week al een aantal x gehad. Ik denk dat de Bambix nu misschien wat te zwaar valt. Denken jullie dat het teveel is? En hoe krijgen jullie de Bambix wat langzamer door de fles? Alvast bedankt voor de reacties!
hallo Wat vreemd ik heb ook difrax s line fles met l speen en dan doe ik 180 water 6 schepjes voeding en 4 volle schepjes bambix. Hier duurt het dan 10 minuten voordat de fles leeg is.... hoe roer je de bambix erdoor? Ik doe dit met een vork hierdoor is het mooi egaal en heb je geen klonten? wel appart he en vooral lastig
Wij gebruiken ook de 123 speen van avent met 3 eetlepels bambix in dit gaat prima. Misschien als je de fles even 5 minuten laat staan voor je het geeft, dan kunnen de vezeld zich vol zuigen met vocht en wordt de pap wat dikker.
Ik los de pap eerst op tot een mooi papje in een beetje heet water (roeren met een vork) en dan pas de rest van de fles maken. Hier ook 1-2-3- speen van difrax op stand 3