Goedemorgen, Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Nu werd ik vannacht wakker met echt pijnlijke krampen boven mijn navel. Gelukkig zat het hoog, dus het zal niet direct met mijn baby in wording te maken hebben. Maar fijn was het absoluut niet. Heeft u enig idee wat dit kon zijn? Het duurde ongeveer tien a vijftien minuten. Als ik in elkaar dook voelde ik er het minste van. Ik heb al zitten denken wat het kan zijn. De maag, maar als het van eten was, had ik denk ik al eerder op de avond last moeten hebben. Ik weet niet welke darmen daar zitten, maar kan dat misschien? Ik voelde op een gegeven moment wat borrelen en toen was het weg. Begin van constipatie? Ik ging tot gisteren nog makkelijk naar het toilet. Nou ja, mijn vraag is dus, heeft u enig idee wat het was en is dit iets om zorgen om te maken als dit vaker gebeurt of dat sowieso niet, omdat het zo hoog zat in verhouding met de plek waar de baarmoeder zit? groetjes Babke
Beste Babke, Het heeft inderdaad niets met je baarmoeder te maken want deze zit nog erg laag, achter het schaambot. Het lijkt er inderdaad op dat het je darmen waren. Je maag zit hoger (linksboven in de buik). Groetjes Gea