Hoi dames, Vandaag op 15 dpo negatief getest (action test) maar ook nog geen rode duivels in aantocht. Kan ik nog positief testen? Iemand dit ook gehad? Ik begin nu te twijfelen of ik mn ei wel goed gehad heb. Paar dagen voor dat ik dacht dat ik mn ei zou hebben had ik een lichte bloeding, ovulatiebloeding ging ik vanuit. Het was zeker veel te weinig voor een menstruatie. Heb rond mn ei zeker 2 weken lang om de 2-3-4 dagen geklust. Je zou zeggen dat het goed gekomen is maar twijfel nu toch of die bloeding toch geen lichte menstruatie geweest is (echt heel licht dan hoor). Heb niet getempt en ook geen ovutesten gedaan heb dus geen houvast. Enige is dat ik altijd wel wat kramp heb rond de eisprong. Nu overigens ook wel wat lichte symptomen maar niet overduidelijk. Iemand zelfde meegemaakt? Zolang na NOD nog positief getest?
In mei. Maar dat zegt eigenlijk niks. Vorige zwangerschap gestopt met de pil, 1 cyclus gewacht en meteen 1e ronde zwanger. Voor ik met de pil begon altijd cyclus van 35 dagen, voor 1e zwangerschap ook 35 en nu na stoppen ook 35. Lijkt dus erg constant altijd.
Dat zegt idd niets is wel kort wellicht dat je cyclus nog goed op gang moet komen. Ik was van mijn zoon in ronde 1 zwanger van de 2de na 6 maanden en toen bleek dat ook nog een blighted ovum te zijn waar zpwe oas achter kwamen met 9,5 week dus dat zegt niets je vorige zwangerschap en hoe snel je weer zwanger bent.
Ik wacht gewoon nog een paar dagen en anders maar met ovulatie testen beginnen om te kijken wanneer de eisprong er wel is. Maar verder niemand succesverhaal bij 15 dpo?