Hallo meiden, Ik weet het ik was veeeeeeeel te vroeg, 10 dpo vandaag maar ik hield het niet meer! Is mijn kans nu verkeken of is er nog een kans dat ik zwanger ben deze ronde? Wat is jullie ervaring?
Ben je mal, kan echt nog wel! Dit is gewoon een nadeel van te vroeg testen, je wordt er vreselijk onzeker van!
Je kan voor nod positief testen maar dat hoeft niet altijd zo te wezen. . Kan alle.kanten op nog indd tot aan je menstruatie haha
Denken jullie dat 3 dagen voor nod er ook nog kans is? (Terwijl ik vandaag nog een negatieve test in handen had). Test die ik gebruikt heb, kon je 4 dagen voor nod gebruiken.
Ik dacht dat ik al eerder een tuurstreepje had gezien op de test, maar pas 2 dagen voor nod zag ik echt een licht streepje! Het kan dus nog!! Ik duim voor jullie
Meid bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas 5 dagen na mijn nod positief, daarvoor getest met een ubersensitieve test (als ik de bijsluiter moest geloven) en die bleef omowit. Dus mijn ervaring zegt mij dat alles nog mogelijk is
Je zegt het zelf al; VEEL te vroeg getest. Dus ja, er is nog hoop. Veel vrouwen testen pas positief op nod. Ik had een HEEL licht streepje op nod. pas later werd het donkerder.
Ik had op NOD een hele lichte test (waarvan de meesten hier het 2e streepje niet zagen), tussentijds niet getest, en toen 4 dagen na NOD een knaltest van KV2v5. Wetenschappelijk gezien word je kans natuurlijk wel steeds kleiner, helemaal met een supersensitieve test. Natuurlijk zijn er altijd de uitzonderingen. Hopelijk hoor je daarbij .
Gelukkig maar! Dank jullie wel voor jullie reacties. P. Lief! Nu hopen dat ik kan wachten tot mijn nod Liefs missas
Volgens de statistieken van FF heb je nog meer dan 50% van de normale kans. Vanaf 11 dpo gaat een negatieve test wel harder op je kansen inhakken, maar als je even goed zoekt vind je zelfs nog wel gevallen van 16 dpo negatief en toch zwanger. Ik zal voor je duimen!
Ken je gevoel net ook een test gedaan...veel en veel te vroeg en natuurlijk mega negatief.... Had ook even zoiets van shit....had stiekem op een klein streepje verwacht , maar de kans is er nog zeker! Succes....!