10 DPO negatief kans verkeken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missas, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Hallo meiden,

Ik weet het ik was veeeeeeeel te vroeg, 10 dpo vandaag maar ik hield het niet meer! :)

Is mijn kans nu verkeken of is er nog een kans dat ik zwanger ben deze ronde?

Wat is jullie ervaring?

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Nee joh kan over een paar dagen alsnog positief zijn hoor. :D ik duim voor je !

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je hebt kans tot aan je menstruatie;)

Succes!!

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ben je mal, kan echt nog wel! Dit is gewoon een nadeel van te vroeg testen, je wordt er vreselijk onzeker van!:)

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Je kan voor nod positief testen maar dat hoeft niet altijd zo te wezen. . Kan alle.kanten op nog indd tot aan je menstruatie haha

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Er is nog zeker kans. Ik duim voor je dat t raak is!

7. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Kan nog alle kanten op!!
    10 dpo had ik ook nog een negatieve test en zie handtekening!

8. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Denken jullie dat 3 dagen voor nod er ook nog kans is? (Terwijl ik vandaag nog een negatieve test in handen had). Test die ik gebruikt heb, kon je 4 dagen voor nod gebruiken.

9. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Ik dacht dat ik al eerder een tuurstreepje had gezien op de test, maar pas 2 dagen voor nod zag ik echt een licht streepje!
    Het kan dus nog!!
    Ik duim voor jullie

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meid bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas 5 dagen na mijn nod positief, daarvoor getest met een ubersensitieve test (als ik de bijsluiter moest geloven) en die bleef omowit. Dus mijn ervaring zegt mij dat alles nog mogelijk is

11. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Gelukkig! Had even die bevestiging nodig. Bedankt voor jullie reactie! :)

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je zegt het zelf al; VEEL te vroeg getest. Dus ja, er is nog hoop.

Veel vrouwen testen pas positief op nod. Ik had een HEEL licht streepje op nod. pas later werd het donkerder.

13. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Ik had op NOD een hele lichte test (waarvan de meesten hier het 2e streepje niet zagen), tussentijds niet getest, en toen 4 dagen na NOD een knaltest van KV2v5.
    Wetenschappelijk gezien word je kans natuurlijk wel steeds kleiner, helemaal met een supersensitieve test. Natuurlijk zijn er altijd de uitzonderingen. Hopelijk hoor je daarbij :) .

14. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Gelukkig maar! Dank jullie wel voor jullie reacties. P. Lief! Nu hopen dat ik kan wachten tot mijn nod

Liefs missas

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Volgens de statistieken van FF heb je nog meer dan 50% van de normale kans. Vanaf 11 dpo gaat een negatieve test wel harder op je kansen inhakken, maar als je even goed zoekt vind je zelfs nog wel gevallen van 16 dpo negatief en toch zwanger. Ik zal voor je duimen!

16. Lovelymum

Lovelymum Lid

12 apr 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken je gevoel:) net ook een test gedaan...veel en veel te vroeg en natuurlijk mega negatief....
    Had ook even zoiets van shit....had stiekem op een klein streepje verwacht , maar de kans is er nog zeker!
    Succes....!

Deel Deze Pagina