Hi meiden Wij hebben een dochtertje van bijna 2 jaar, we wilde eerst nog even wachten voordat we aan een 2de begonnen maar we willen het allebei zo graag dat we hebben besloten om te stoppen met de pil en er gewoon voor te gaan! Nou heb ik 8 februari mijn laatste pil geslikt en toen ben ik ongesteld geweest van 12 tot 16 februari. Bij onze dochter ging het allemaal heel vreemd want mijn eerste cyclus stopte maar niet en op dag 100 teste ik positief dus op mijn ontrekkingbloeding na ben ik bijna 100 niet ongesteld geweest. Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen Het lijkt me leuk om met andere meiden ervaringen te delen! Gr wonderzonnetje
Hoi! Ik ben de 12e gestopt met de pil! Heb ook een dochterje van ruim 2 jaar Nu is het afwachten hoe mijn cyclus gaat zijn, heb dus echt ook geen idee wanneer mijn ovulatie was en wanneer mijn NOD is..
wat leuk! spannend he?! ik weet ook echt niet hoe mijn cyclus gaat lopen mijn lichaam doet al wel een beetje raar, heb sinds gister mega gevoelige tepels en krampen af en toe maar misschien komt het ook wel van hey stoppen met de pil ik denk dat ik afwacht tot 17 maart en als ik dan nog niet ongestelt ben doe ik me eerste test hoe ging het bij jullie met de eerste? gr
Ja, het is zeker spannend!! Ik heb nog nooit mn eisprong gevoeld, dus weet niet wat ik dan moet voelen, maar afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik veel last gehad van buikpijn en steken. Zaterdag had ik ook mega veel slijm verlies. Hele kledders (sorry ) kwamen eruit en bleef gewoon hangen. Was een beetje bruinig van kleur ook. Heel vreemd! Dag daarna ook nog veel slijm, maar meer schoner van kleur en daarna bijna niets meer. Dus geen idee wat dat is geweest, maar misschien mn ei? Ik wil ook wachten tt volgend weekend en dan misschien een testje wagen. Bij de eerste was ik niet aan de pil geweest en was in in de 3e ronde zwanger. En jij?
Hier ook gestopt. Heel iets later op 12 februari. ontrekkingsbloedinkje gehad op 18 en 19 februari. Wij hebben een zoontje van net twee jaar. Volgens mij mijn eisprong gevoeld al op 27e dus dat zou snel zijn. Helaas de ovulatietesten pas binnen op 28e gaf toen een lichte streep en is aflopend. Blijf wel testen om te kijken of ei toch nog komt of geweest. Bij de eerst was ik in ronde 3 zwanger. Dat werd helaas een MK met 7 weken. De ronde erop gelijk zwanger. Best bijzonder want was toen al 37. Nu dus 39! En besef me heel goed dat de kans nu erg klein is maar we gaan er gewoon voor. Hier ook zere borsten en misselijk maar dat kan net zo goed ontpillen zijn.
@loesje86 ik had zaterdag en zondag ook steekjes en gevoelige tepels dus ik dacht idd ook me ei! en ook hier veel helder slijmverlies in het weekend! vind het zo spannend, ik ga ook volgend weekend testen het zou een leuk verjaardskado zijn voor mezelf bij onze eerste ben ik eind april festopt met de pil toen heb ik een ontrekkingsbloeding gehad en daarna ben ik niet meer ongesteld geworden dus na een cyclus van bijna 90 naar de huisarts en die zei dat het waarschijnlijk door het ontpillen kwam en dat ik moest afwachten en op dag 100 van mijn cyclus teste ik positief in augustus was dit dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat @anjou wat spannend zeg!wat onwijs vervelend van je eerste miskraam, dat lijkt me zo zwaar ik hoop dat het weer zo snel raak mag zijn en dat alles goed gaat, zou wel bijzonder zijn! ja soms ga je echt denken ik voel van alles maar je lichaam houd je soms ook goed voor de gek, bij mij inieder geval gr
@wonderzonnetje en hoe lang was je toen al zwanger? Lijkt me ook een rara gewaarwording Miskraam heb ik zelf niet als heel erg ervaren. Ten eerste had ik direct het idee dat het niet goed zat. Vraag me niet waarom. Ten tweede was ik gelijk daarop zwanger en dat scheelt natuurlijk ook. Iemand die ik ken heeft 3 weken na mij een miskraam gehad en is nu net uitgerekend van de volgende zwangerschap. Dat lijkt me dan zwaar. Enge was wel dat ik tijden mijn zwangerschap steeds bloedingen heb gehad (tot 18 weken) dus dat was steeds spannend. Dames we duimen ervoor!!
@anjou toen ik de test deed was ik 5 weken zwanger, ik had 2 weken ervoor ook al een test gedaan maar die was negatief maar toen was ik dus wel al 3 weken zwanger, daarom wil ik nu eigenlijk ook wat langer wachten voordat ik test. als ik natuurlijk niet ongesteld word voor die tijd. wel eng hoor zolang bloeden heb je daarna wel kunnen genieten van je zwangerschap? @loesje86 hoe gaat het bij jou? gr
Ik wacht maar tot het volgend weekend is Had vanavond wel een soort van metaalsmaak in mn mond. Nog nooit gehad, maar moest er gelijk aan denken dat ikdat weleens had gelezen hier op t forum. Ik heb verder ook helemaal geen afscheiding meer. Geen idee of dat een positief teken is? Tijden pilgebruik sowieso bijna nooit last van slijmverlies gehad, dus let er nu ook wel meer op, misschien dat het me daarom ook wat meer opvalt
Hi meiden Hoe gaat het bij jullie? Ik ben hier al wel een beetje zenuwachtig hihi ik ben af en aan een beetje misselijk en dit komt me bekend voor want bij onze dochter was ik 20 weken lang misselijk ik weet niet waarom maar ik voel me echt anders pfff wat duurt een week dan nog lang zeg! gr
Het voelt wat onwennig om het hardop te zeggen, zeker gezien ik het stil houd, maar wij gaan voor ons eerste. Ik ben 19 februari gestopt met de pil en de 22ste had ik een ontrekkingsbloeding. Op 5 maart voelde ik zeer duidelijke steken in mijn linkeronderbuik, inclusief draderig slijm en gezwollen borsten... Ik vind het allemaal spannend. Ik lees overal dat het ontpillen je lichaam helemaal van slag kan brengen en je ook flink voor de gek kan houden. Ik durf dus niet hardop hopen dat ik mijn eisprong gevoeld heb bv, laat staan dat het van de eerste ronde prijs zou zijn. Ik probeer er niet té veel bij stil te staan, maar een avondje alleen thuis, brengt me geheid weer op dit forum
Hoi hoi dames Hier 21e 1e menstruatiedag gehad....zit nu midden in me cyclus. We gaa voor een derde wonder. Blijft spannend weer. Onze eerste Dame was ik na6 mnd zwanger en onze jongste Dame hebben we Ruin anderhalf jaar overgedaan...Dus Hier geen peil op te trekken. X
@Nina op naar de volgende ronde. Jammer maar ja gaat ervoor. Hier volop op de wachtbank. Steeds wat krampende buikpijn maar niet als ongi want dan heb ik ook rugpijn. Vanmorgen misselijk. Borsten blijven pijnlijk. Maar ja ook volop aan het ontpillen.
Ik had gister een bericht getypt, maar die was opeens weg, dus nog maar eens. Hier nog steeds wachtende! Heb nu wel elke keer wat steekjes in mn linkerborst, maar geen idee of dat wat te zeggen heeft. Ik weet gewoon niet wanneer ik moet gaan testen! Had gister echt testdrang, maar me toch in kunnen houden. Ik probeer het dus nog even uit te zingen
@Quatane wat spannend zeg! vooral voor de eerste! ik weet nog wel hoe dat was ja je lichaam kan je soms flink voor de gek houden hoor, dat weet ik ook nog wel met de eerste toen dacht ik elke keer ja nu is het raak ik ben zwanger maar dan was het niet zo, en ik merk dat ik er nu ook al weer last van heb want elke pijntje of iets wat ik maar anders voel denk ik owja miss ben ik wel zwanger haha @Nina wat een verscheel zeg tussen de eerste en de tweede! het zetten me wel even aan het denken toen ik dat las. maar wel spannend hoor een derde, ik heb altijd gezegd dat als het zo mag zijn ik maar twee kindjes zou willen maar mijn man wil er graag meer dus dat word nog wat. ik vond de stap zetten voor een tweede al zwaar maar dat komt omdat ik een hele zware zwangerschap/bevalling/kraamtijd heb gehad dus dat hield me een beetje tegen. @Anjou spannend hoor ja moeilijk he als je moet wachten en dan al die symptomen @Loesje 86 hier ook heeeeel erg de drang gister en ik heb me over laten halen door me man en natuurlijk was de test omo wit want het is echt nog te vroeg en ik had ook nog is een test die vanaf dag 1 van de uitblijvende menstruatie kan gebruiken dus de kans was erg klein maar toch blijf je hopen! nu besloten om pas zondag weer te testen maar vind het zo spannend, zou wel heel bijzonder zijn zo snel
Spannend allemaal weer he meiden. Ik vind het nog net zo spannend als bij de 1e haha. Ja veel verschil tussen de meiden. Daardoor ook in leeftijd. Aan de ene kant een voordeel maar aan de andere kant nadeel. Daarom nu ook maar wat eerder begonnen te klussen, want dadelijk duurt het weer zo lang en dan zit Dr wel heel veel leeftijd tussen. Maar ja we hebben t niet voor te zeggen. Die test drang is killing he....hoeveel kruidvat testen ik Dr wel niet door geplast heb haha.....probeer toch zolang mogelijk met wachten meiden. Want je kunt jezeld helemaal gek maken ermee. Duim voor ons XO
Hihi allemaal op de wachtbank hier? Ik 1 februari laatste pil genomen, 6-10 februari onttrekkingsbloeding gehad Niks van mijn eisprong gemerkt/gevoeld (Nochtans ovu-testen gebruikt), maar de gynae zag op een echo dat mijn ei toch gesprongen is.. Maar ik weet niet wanneer Nu wachten op de rode vloed, 't word wel tijd vind ik :x
Hallo, ik ben op 7 februari gestopt voor een derde. Ben 7 jaar aan de pil geweest. Heb nu al een week heel licht bloedverlies gehad, maar 2 testen waren negatief. Voor de zekerheid nog een keer testen straks, you never know. As donderdag ben ik een week over tijd, tenminste uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
hi meiden ik ben zo moe!! gister al de hele dag heel erg moe, op tijd naar bed gegaan en heb zo vast geslapen. ben vandaag lekker vrij en sinds 8 uur wakker omdat me dochter wakker was en ik ben nu alweer moe! voelt als een teken maar misschien zit het wel tussen me oren. wil testen uitstellen tot zondag, zit nu op dag 30 van me cyclus hoe gaat het bij jullie?? xx
hier misselijk zeg niet normaal. En hele week al krampjes. Houd het er toch maar op dat het gewoon ontpillen is. Volgende week woensdag pas mijn NOD namelijk.