Hallo, ik heb een vraagje ik heb 5e dag en de 10e dag sex gehad na de 1e dag van mijn laatste menstruatie, en ik heb een redelijk constante 28 dagen cyclus kan 1 of 2 dagen verschillen. Nu heb ik sinds gisteren (11e dag) trekkende tepels en ze zijn gevoelig!? Heb ik nooit last van zelfs niet als ik mijn menstruatie moet kringen. Nu is uiteraard mijn vraag kan ik zwanger zijn en kan ik dan zo snel al symptomen hebben? Groetjes,Diane
Doe een testje zou ik zeggen! Wij kunnen ook zo niet zeggen of je zwanger ben! Maar duimen wel mee voor je!
Ik bedoel ook meer of je zo snel wel zwanger kan worden, 10 dagen zeg maar na de 1e dag van je menstruatie?
Je hebt een cyclus van 28 dagen, Je hebt op dag 5 en dag 10 sex gehad en nu 1 dag na de sex op dag 11 denk je al zwanger te zijn? Meid, dikke kans dat je eisprong nog moet komen! En zonder eisprong geen kans op zwangerschap. Je zit nu rond je eisprong en daar kun je van alles door gaan voelen. Ik zou flink gaa n klussen als ik jouw was. Daarna moet het eitje nog bevrucht zien te raken. Daarna moet het zich nog in weten te nestelen. Over 2 weken kun je een zwangerschapstest gaan proberen en weet je of je zwanger bent, Het is nu echt nog veel en veel te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Eisprongsymptomen. Dat is vele malen logischer!
Dan zal het eerder je eisprong zijn... Stond niet zo duidelijk omschreven Nu is het dan idd nog te vroeg om te testen Was je laatste menstruatie een echte? Dus paar dagen helderrood bloed?
Nou de hoop uiteraard zwanger te zijn maar de vraag was meer of het wel mogelijk is..of ik moet een vroege eisprong hebben gehad? Is het ook niet zo dat je een kans hebt dat je nog een voorraad zaad hebt en je eicel alsnog kan bevruchten? Ik moet zover ik weet woensdag mijn eisprong hebben.
Is niet mogelijk zonder eisprong.. En sperma overleefd 2-3 dagen in het vrouwenlichaam.. Het duurt ook 5 tot 10 dagen voor het ingenesteld is en dus grotere hoeveelheden hcg gaat produceren daar krijg je de klachten van.. Het enige wat zou kunnen is dat je laatste menstruatie geen menstruatie was maar innenstelingsbloed.. Dan zou je daar de symptomen van kunnen hebben.. En nu dus ook wel kunnen testen
In innestelingsbloed kan helaas niet van mijn laatst menstruatie omdat we al een tijdje niet intiem waren geweest Dan vind ik het vreemd dat ik ineens last van mijn tepels heb.. Dus de kans is klein als ik woensdag mijn eisprong moet krijgen er nog zaadcellen zijn om het eicel te bevruchten? Mijn man komt morgenavond terug dus hoop dat we nog sex kunnen hebben..
Ik zou gewoon als je de tijd en zin heb het de komende 3 dagen heel gezellig maken.. Dan heb je de meeste kans! Last van de tepels kan echt van je naderende eisprong zijn.. Succes!
Kan dat last van je borsten als je eisprong nadert? Ik heb er nooit last van gehad!? We wachten wel af, kans klein dat we nog kunnen klussen