Tja misschien is een gesprekje met juf over werkwijze en wederzijdse verwachtingen meer op z'n plek dan meteen een andere school.
Mijn zoontje gaat sinds okt naar school en is ook al zeker vanaf zijn 2,5 jaar zindelijk en had nauwelijks een ongelukje. Tot nu.... Nu sinds een maand of 3 plast hij bijna dagelijks in zijn broek op school of bij de bso. Thuis gebeurd het nog steeds bijna nooit maar wel vaker dan eerst. Hij geeft zelf aan dat hij te laat was.... Hij gunt zichzelf geen tijd om op tijd naar de wc te gaan. Hij is zo druk in zijn spel en dan wacht hij gewoon te lang. Ik heb nu een dikke duimen kaart gemaakt en zet een kruisje op zijn hand dat hij eraan kan denken als hij dat kruisje ziet. Ook heb ik nadrukkelijk op school en bij de BSO gevraagd of ze hem zo vaak mogelijk naar de wc willen sturen. Nu gaat het op de BSO eigenlijk best goed maar op school vergeten ze het nogal eens....ik denk omdat er idd veel kinderen in de klas zitten. Maar goed ook dit loopt wel weer los denk ik dan... Verder over de billen poetsen, dat gaat bij mijn zoontje ook moeizaam. Tja thuis wil hij het echt niet zelf doen en op school of BSO doet hij zijn best maar goed ja er zitten flinke rem sporen in zijn onderbroek dan. Maar goed dat vind ik niet zo erg. Thuis douchen en hij is weer schoon. Suc6 ermee! Het is niet fijn dat snap ik...