kamer meisjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bereke, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Rond de eerste verjaardag van onze meisjes gaan we verhuizen. Ik ben nu al bezig met inspiratie op te doen voor hun kamertje maar ben nog niet op dé kleurencombinatie gevallen.

Het mag een echte meidenkamer zijn, maar liefst toch een beetje stoer en niet te zeemzoet.

Zo ziet hun kamertje er nu uit:
    Bekijk bijlage 163938

De muur waar hun bedjes tegen staan is 'chocolate chips' die je hier terug vindt: http://www.colora.be/~/media/Files/Publicaties/brochures%20nl/BabyCollection%20folder_fin.ashx

Deze kleuren gaan we niet meer gebruiken omdat we iets nieuws willen.

Papa heeft trouwens de vorige keer de kleuren gekozen dus mag ik deze keer kiezen :p.

Iemand goede tips of voorbeeldfoto's?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.058
    113
    Vrouw
    Ben zelf ook een paar weken voor de eerste verjaardag van mn zoontje verhuisd, maar over een meiden kamer kan ik je dus niets vertellen. Wel kan ik je de tip geven om maximaal 1 muur met lief-behang oid te behangen. Vriendin van me die tegenover me is komen wonen heeft daar 2 muren mee gedaan in de kamer van haar dochtertje en dat komt echt op je af, zo druk dat het is. Weet ook niet of het door de verhuizing komt of mede door de drukke muren (en gordijn trouwens), maar het meisje heeft nog geen enkele nacht door geslapen.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja da's inderdaad wel een goede tip. Dank je! Het moet ook wel een rustgevende kamer worden natuurlijk :).
    Het groen dat nu op hun muren zit lijkt heel fel op de foto, maar het valt goed mee in het echt. Zeker in combinatie met de donkere muur waar hun bedjes tegen staan.

Combinaties waar ik zelf aan al gedacht heb:
    - chocoladebruin met baby-roze: maar wordt al vlug zeemzoet denk ik
    - baby-roze met zilver en wit: weet niet of dit goed bij hun meubels past

4. bereke

bereke Niet meer actief

Mmmm, weinig reactie hier.

Heb de hele dag gezocht via google. Behangen wordt het niet aangezien we hetgene we echt mooi vonden toch te duur vonden. Dus het wordt verven.

Baby-roze met grijs en zilver is ook wel mooi denk ik. Maar eens gaan kijken in een verfwinkel.

En dan eventueel met een muursticker werken. Iemand een goede tip voor een website die stickers verkoopt?

5. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
  6. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je Chantal! Ga onmiddellijk eens kijken!

Ja is heel spannend. Zou er al aan willen beginnen ;).

Veel succes met je verhuis :).

Deel Deze Pagina