1.5 week terug gezet op eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door michelle1990, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil even me verhaal kwijt. We hebben gister de eerste echo gehad en dachten 7 weken zwanger te zijn maar uit de meting van het vruchtzakje kwam 5.4 weken wat me best wel dwars zit. 3,5 week geleden teste ik positief dus volgens hem zou ik dan pas 2 weken zwanger zijn geweest toen ik teste, dat kan toch helemaal niet?

Hebben meer mensen gehad terug gezet te worden maar er niet een goed gevoel erbij te hebben en uiteindelijk toch weer vooruit gezet werden?

Groetjes

2. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hoi, ik had 16december ook mijn eerste echo, en ook dacht ik 7weken te zijn.
    Maar het was allemaal nog moeilijk te berekenen, ik werd terug gezet naar 5,5weken, er was al een trage hart actie.
    Gisteren terug voor de echo en het hartje klopte snel, en het was goed gegroeit in een week tijd, we kwamen nu op een termijn van 6weken en 5 dagen. Waarschijnlijk de innesteling later geweest, of het eitje.
    Ik maakte me ook heel erg zorgen en zat erg in de zenuwen.

Komt vast goed!

3. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongeveer een week terug gezet. Ik vond dat nogal vreemd omdat ik IUI heb gedaan. Maar de innesteling zal laat zijn geweest.

4. MissMission

14 nov 2014
    9
    0
    1
    Ik ben vandaag ook (eerste echo) van 9.5 naar 8 gezet... Hoe later ik uitgerekend ben hoe beter wat mij betreft! Ze vertelde trouwens wel dat ze het nu nog niet zo goed kunnen meten want misschien licht het vruchtje erg ingebogen waardoor het korter lijkt... pas bij de 12 weken echo stellen ze het termijn definitief vast.

Deel Deze Pagina