1ste fles niet willen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mandy1, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden mijn zoon wilt zijn eerste fles maar niet opdrinken, hij drinkt maar 60 cc ervan. hij komt ook echt pas weer na 4 uur voor zijn fruithapje/ flesje. heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja, je verwacht wel dat ie meer zou drinken na zo'n nacht? Aan de andere kant als ik naar mezelf kijk... ik ben smorgens ook nog niet toe aan een stevig ontbijt hoor... Misschien is hij nog niet wakker genoeg ofzo? Misschien kun je eerst proberen hem goed wakker te laten worden, misschien eerst in badje/ omkleden etc en dat je m daarna pas zn fles geeft?
    Of accepteren, als hij de andere flessen wel goed opdrinkt??

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Mijn zoontje krijgt rond 21.00 zijn laatste fles 180/6 en wordt vervolgens rond half 6 wakker.
    Ook wil hij dan geen flesje deze wilt hij vaak pas rond half 8.
    Hij is rond deze tijd gewoon wakker en wilt dan spelen.
    Als ik hem wel rond 6 uur gaf dronk hij maar 80 terwijl als ik hem om half 8 zijn flesje geef ( dan vraagt hij er nog steeds niet om) drinkt hij hem bijna helemaal op.
    Misschien is dat een idee?

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor jullie reacties! hij is wel echt wakker dan, maar ik denk dat hij s'morgens gewoon niet wil eten. mijn dochter wilt s'morgens ook niks (haha behalve snoeo, koek en chips wat z niet krijgt natuurlijk) en mijn man eet s'morgens ook niet.

Deel Deze Pagina