Omdat de groep 1-15 februari behoorlijk groot is en nog steeds groeit en ik een kleinere groep wat prettiger, overzichtelijker en makkelijker vind, heb ik gewoon een nieuwe groep gemaakt van 1-7 februari. Ik hoop dat er meer meiden zijn die het leuk vinden om in een wat kleinere groep te kletsen. Wie sluit zich aan?
Hoi Catrien! Ik sluit me aan! Ik kon het ook echt niet meer bijhouden dus ik was wel een fanatiek lezer maar echt meekletsen dat ging niet meer! Ben veel misselijk en moe dit had ik de vorige keer niet zo. Maar goed iedere zwangerschap is anders dat is ook wel zo! De afspraak vorige week was heel bijzonder bij de vk en een uitwendige echo liet het goed zien! Volgende week woensdag mag ik weer! Leuk Catrien dat we zo verder kunnen kletsen! Ik probeer vanaf nu lekker mee te doen. Dit moet bij te houden zijn.
Het is inderdaad een grote groep geworden, alleen maar goed natuurlijk, maar wel lastig om alles van iedereen te lezen en op te reageren.. kleiner grorpje is toch wel fijner dan. Ik zat/zit ook in een zwanger worden groep. Die is ook vrij klein en dan is het contact toch wat persoonlijker..
Leuk! We zijn in elk geval dan alvast met z'n vieren. Een mooi begin. Ik zal es kijken of t me lukt de lijst van t vorige topic deels hierheen te copieren. En dan dus alleen onze namen laten staan en als er meer meiden volgen plakken we er wel weer namen en info bij. Edit: de lijst is best aardig gelukt. Zie hieronder. Ik heb nog niet van iedereen de eerste echo of intakegesprek op de lijst staan. Misschien heb ik toch niet de laatste lijst gekopieerd, maar n al wat oudere...? Maar vul maar gewoon zelf aan als je afspraken hebt.
💖 Bevallingslijst 1 t/m 7 februari 2017 💖 1. Cathrien - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Totaal aantal: 4 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake Juli Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Bevallingslijst 1 t/m 7 februari 2017 💖 1. Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Totaal aantal: 5 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 29 juni - joos1/eerste echo Juli Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.[/QUOTE]
Ik doe hier ook mee uiteraard zal ik ook nog wel op het andere forum reageren, maar daar zitten zoveel mensen op dat ik het overzicht nog wel eens verlies (jaaa, ik ben al op leeftijd he )
Hoi dames , ik sluit me hier ook aan , vond het vorige groepje ook wat te groot worden.. maar vind het fijn mee te lezen en kletsen.. IK was dus degene die een echo gehad heeft afgelopen maandag en waarbij een vermoedelijk 2e kindje is gezien. Vrijdag de 24e hebben we weer een echo , dan is er meer te zien en moet er zowieso 1 of dus misschien 2 hartjes te zien zijn! slopende lange dagen zijn het!
Bevallingslijst 1 t/m 7 februari 2017 💖 1. Poppy14 - 27 - 3e kindje Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Totaal aantal: 5 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 24 juni - poppy14 tweede echo 29 juni - joos1/eerste echo 1 juli - poppy14 intake verloskundige Juli Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Ik wil ook wel graag meedoen hier. Kan iemand mij op de lijst zetten met mijn telefoon lukt dat kopiëren en plakken niet zo lekker. Ik ben 27 en dit is mijn 4de kindje. Waarschijnlijk 5 februari uitgerekend. Mijn echo is 20 juni.
Fijn het wordt hier ook gezelliger! Oh poppy14 wat ongelofelijk spannend voor je! Hopelijk is het snel de 24ste voor je maar voor jou kruipen de dagen waarschijnlijk! Ik had mijn intake al gehad maar dat stelde niet veel voor omdat ik nog niet zolang geleden bij de vk ben geweest ivm de geboorte van mijn zoontje die net 1 geworden is. Mijn volgende echo staat voor maandag 20 juni gepland! Het blijft spannend maar dit keer ben ik een stuk minder bang het kindje kwijt te raken. Terwijl ik de vorige keer echt heel bang was bij elk buikpijntje (vanwege de eerdere miskramen). Ik vind het trouwens heel leuk dat er zoveel verschillende leeftijden zijn. Toch omdat iedereen het anders beleefd. Nou dames we zijn al goed op weg in de zwangerschap! En veel plezier bij alle echo's!
ik ook!! we hopen eigenlijk gewoon op 1 ... we hebben al twee kindjes , en dan 2 erbij dat is dan wel heel veel aanpassingen ! maargoed mochten het er twee zijn , dan worden ze ook met veel liefde groot !
Ik wl hier ook wel meekletsen, dat andere groepje is me veel te geoot, ik hou het gewoon niet bij en ga dan dingen door elkaar halen pfff...ook niet helemaal de bedoeling. Ik ben 38 jaar en zal net 39 zijn als dit kleintje geboren mag worden. Ik ben volgens eigen berekening (nou ja die van diverse appjes ) uitgerekend op 4 februari en het is ons 2e kindje. Aanstaande maandag (20 juni) heb ik de eerste echo, als het goed is ben ik dan 7+2 dus dan zouden we toch goed moeten kunnen zien of het goed zit of niet. Vervolgens heb ik de intake op woensdag de 22e. Mijn eerste zoontje is geboren dmv van ks ivm onvolkomen stuitligging. Ik wilde eigenlijk een stuitbevalling proberen, maar het kwam niet vanzelf op gang dus hij is uiteindelijk gehaald op 41+5. Voor die zwangerschap heb ik 2 miskramen gehad. Verder geen vervelende symptomen, zoals misselijkheid of zere borsten. Ze zijn hooguit wat zwaarder geworden en ik ben iets sneller duizelig. Ik ben benieuwd hoe het met iedereen in dit groepje vergaat, ik vind het wederom erg spannend allemaal en zal blij zijn als maandag de eerste echo is geweest. Hebben jullie het al aan veel mensen verteld?
Zijn er nog meer die last hebben van stemmingswisselingen / emotioneel reageren? Ik kan om het minste of geringste wel janken... er hoeft maar iets te gebeuren en ik ben meteen van slag.
Bevallingslijst 1 t/m 7 februari 2017 💖 1. Poppy14 - 27 - 3e kindje Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Anke -28 jaar- 1e kindje Totaal aantal: 7 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 24 juni - poppy14 tweede ech 24 juni - anke 1ste echo 29 juni - joos1/eerste echo 1 juli - poppy14 intake verloskundige Juli Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Ik zou ook graag hier mee willen schrijven. Andere groep gaat zo snel dat ik 't niet binnen kan houden. Ben op 7/8 feb uitgerekend dus val misschien net buiten de datum. @spectre is heb geen emotie wisselingen, het huilen valt ook mee. @poppy spannend of het er 1 of 2 twee zijn. Hier vooral moe, misselijk en gevoel van overgeven
Stemmingswisselingen heb ik ook wel last van, en toe ontzettend chagrijnig! M'n werkweek zit er nu weer op en meestal lig ik dan donderdagmiddag doodmoe op de bank, dan is het toch al werk lekker dat m'n dochter op school zit en dat ik ff kan bijtanken. Alleen morgenmiddag komen zee voor MvM. Spannend en tweeling of niet, 2 tegelijk lijkt me heftig maar ook wel super bijzonder. Als het maar gezond is! Straks weer badmintonnen. Afgelopen 2 weken ging het echt slecht, ik durf niet zo goed. Ben bang dat het daardoor mis gaat, maar als het goed is moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Anders kan je eigenlijk gewoon niks meer toch? Sporten jullie nog?