Nou vanmorgen geweest en het hartje klopt! Alleen is het nog te klein voor 7 weken en 1 dag dus nu 30 juni nog een keer terug.
Wij gaan het geslacht wel bekend maken. Ik kan dat niet voor me houden. Ik denk dat het een meisje is. Bij de andere 3 had ik het goed dus ik ben benieuwd
Ohh spannend mavi.. hopelijk verder alles goed! Mijn schoonmoeder zei gisteren dat het voor haar nog een verassing mag blijven en ik weet van mijn eigen moeder dat ze het ook leuker vind als het nog een verassing is dus ik denk dat we het geheim gaan houden. Vind ik zelf ook wel leuk eigenlijk.
Wat fijn een kloppend hartje Mavi! Je mag op dezelfde dag als ik, gaan we samen de dagen vooruit kijken haha! Geslacht gaan we wel bekend maken, ik kan het toch niet geheim houden haha.. Kan al niet eens geheim houden dat ik zwanger ben, dus verwacht hier ook niet veel van Wat zegt de Chinese kalender bij jullie? Bij mij een meisje.. Bij de eerste klopte het! M'n gevoel nu zegt ook een meisje.
Fijn dat de echo goed was Mavi! Mooi he, dat kloppende frummeltje? Hihi... Hebben ze ook gezegd hoeveel dagen kleiner de baby nu lijkt? Wij willen het geslacht niet weten, dus als wij t niet weten, weet niemand het. Kunnen we ook niks verklappen. Haha..
Hier helaas slecht nieuws... Er was alleen maar een leeg vruchtzakje te zien en geen spoor van een vruchtje...we zijn redelijk zeker van de termijn dus we kunnen er niet weken naast zitten helaas. Eerst uitwendig, daarna inwendig voor beter beeld. Morgen wordt ik ingepland voor een curettage die waarschijnlijk vrijdag dan plaatsvindt. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe!
Sterkte Sandra! De Chinese kalender zegt voor mij een jongen, dat was ook mijn gevoel al. Bij m'n dochter wilde ik het niet weten, omdat ik toen voorkeur voor een meisje had een ik dacht als ik nou bevallen bent maakt het ook niet met uit want dan is het gewoon mijn kindje. Nu heb ik geen voorkeur meer, ik heb immers al m'n meisje.
Bevallingslijst 1 t/m 7 februari 2017 💖 1. Poppy14 - 27 - 3e kindje Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. Malibuu - 26 jaar - 2e kindje 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. Mavi Derya - 27 jaar - 4e kindje 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Anke -28 jaar- 1e kindje Totaal aantal: 9 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 24 juni - Poppy14 / tweede echo 24 juni - Anke / eerste echo 29 juni - Joos1 / eerste echo 30 juni - Malibuu / eerste echo Juli 01 juli - Poppy14 / intake vk ⭐️ Sterretjes ⭐️ : 78sandra Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Be[/COLOR,vallingslijst 1 t/m 7 februari 2017[/SIZE] 💖 1. Poppy14 - 27 - 3e kindje Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. Malibuu - 26 jaar - 2e kindje 4. Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje 5. Mavi Derya - 27 jaar - 4e kindje 6. Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Anke -28 jaar- 1e kindje Totaal aantal: 9 📅Afspraken: Juni 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - Cathrien / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 24 juni - Poppy14 / tweede echo 24 juni - Anke / eerste echo 29 juni - Joos1 / eerste echo 30 juni - Malibuu / eerste echo 30 juni - Mavi derya / tweede echo Juli 01 juli - Poppy14 / intake vk ⭐️ Sterretjes ⭐️ : 78sandra Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.[/QUOTE]
Sandra heel veel sterkte. @geslacht. Wij willen niet weten wat het wordt. Voor iedereen gaat het en verrassing in feb zijn. Aanstaande vrijdag onze 1ste echo, soms flit is door mijn hoofd wat als het niet goed is. Probeer zo positief mogelijk te blijven. Blijf vooral heel moe en de misselijkheid komt met vlagen.
Gisteravond mochten we voor een echo komen , omdat de spanning zo groot werd dat ik er slecht van sliep. Het is 1 kindje !! met een super mooi kloppend hartje . Het andere is een leeg vruchtzakje.
Spannend hoor poppy! Snap weldat je er niet van kon slapen.. Ben je opgelucht dat het er maar 1 is? Fijn iig dat de echo goed was!
Ergens wel ... aangezien we al twee kindjes hebben. Vind het wel een gek idee dat er gewoon een beginsel van een tweede kindje is geweest. Maar nu de focus op ons ene kindje! Het zat al zo mooi te wiebelen ! Hoe is het met jou Malibuu ? Wel een stuk rustiger in deze groep!
Ja dat lijkt me ook we een gek idee.. Blijft dat vruchtzakje de rest vd zwangerschap zitten of verdwijnt dat? Leuk hoor, dat wiebelen he?! Klein wurmpje wat nu nog volop de ruimte heeft haha Ik ben zooo benieuwd naar onze echo.. Met mij gaat 't goed! Behalve moe geen kwaaltjes.. M'n buik groeit nu al zo hard dat ik vannacht ook heb gedroomd over een tweeling.. Denk dat m'n man een rolberoerte krijgt haha
O poppy, fijn dat het allemaal goed was en idd n gek idee dat het er misschien bijna 2 waren geweest. Lijkt me flink schrikken als je er al 2 hebt en er dan ineens nog 2 bij zouden komen. Marlies, hoe laat heb/had jij de echo vandaag? Ik mag over 2uurtjes heen! Eigenlijk is dit dus de 2e echo al, omdat ik na de heftige buikpijn vorige week dus al ff gespiekt had. Dit keer is m'n vriend er ook bij en kan hij ons frummeltje ook zien! Heb er erg veel zin in!