Ook bij ons heeft het niet zo mogen zijn

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door chantal29, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Eindelijk raak in ronde 13. We konden ons geluk niet op. 9 Juni zouden we naar het ziekenhuis gaan om te bespreken welk traject we in zouden gaan. Dolgelukkig waren we dat ons wondertje zich spontaan aandiende zonder hulp van het ziekenhuis.
    Gisteren hadden we een afspraak in het ziekenhuis voor een 1e echo. We werden heel koel en onpersoonlijk in het ziekenhuis ontvangen. Toen het echoapparaat werd ingebracht was het gelijk duidelijk, dit kon nooit een zwangerschap van 8 weken zijn. Het aanwezige vruchtzakje had de grootte van een zwangerschap van 5 weken. Een slecht teken dus. Gisterenavond konden we nog terecht bij onze verloskundige. Alle lof voor haar voor de manier waarop ze ons heeft opgevangen.
    Het is nu wachten op een spontane miskraam anders volgt volgende week een curretage. Zelf denk en hoop ik dat dit laatste niet nodig is. Zojuist ben ik mijn eerste bloedstolsels verloren.
    Zo pril, zo welkom en nu zoveel verdriet :cry:

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk... Sterkte meid :(

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vreselijk, heel veel sterkte gewenst!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Veel sterkte meis! :cry:

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    veel sterkte meid, hopelijk kan je het snel een plaatsje geven ;)

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    veel sterkte meid :(

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Allemaal bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Het valt ons op moment heel zwaar allemaal ondanks dat de zwangerschap nog zo pril was. We waren zo blij dat we het ziekenhuis niet in hoefden voor vruchtbaarheidsbehandelingen. En nu zijn we zo bang dat we deze weg toch moeten gaan bewandelen.
    Uiteindelijk slaan we ons er wel doorheen, maar op dit moment is het heel zwaar.

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heel veel sterkte *knuf*
    ik hoop dat jullie snel alsnog een gezond kindje krijgen

9. Niet meer actief

Heel veel sterkte!

Dikke knuffel

10. Tiki

Tiki Actief lid

19 mei 2008
    110
    0
    0
    ik duim voor jullie dat het gauw weer raak is en dat je een goede zwangerschap zult hebben met als resultaat een lieve baby!
    Neem de tijd voor het verwerken van het verlies, het kan goed helpen om een soort van rouw/afscheidsritueeltje te doen om het af te sluiten. Dat heeft bij ons veel geholpen... en je verdriet gewoon toe te laten.. moet toch weg....

Sterkte Meis!

Deel Deze Pagina