1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een doosje bougievonkjes is ook bij geen enkele rijwielhandelaar te krijgen.

En probeer bij de bruna maar een pakje 8mm perforatorgaatjes te krijgen. Die zijn ook verdomd moelijk te vinden.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zei net al tegen mijn man: ik denk dat de telefoon in de dierentuin op 1 april roodgloeiend staat. Iedereen moet meneer de Leeuw spreken en ze worden in de dierentuin waarschijnlijk helemaal gek van dat geintje. Haha...

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die worden al jaren helemaal platgebeld...

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik lig helemaal dubbel hier.. :D

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    We zijn nog aan het denken voor een leuke 1-april-grap Dus ik lees even mee

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Mijn schat ging vroeger voor zn vader een broodje palingpootjes halen op de markt..Ze ouders kwamen niet meer bij haha

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik had vorig jaar Mc Donalds gehaald, en toen had ik alvast een paar hapjes van zijn hamburger genomen. En vervolgens alles weer netjes dichtgevouwen en verpakt. Hij pakt zijn hamburger wilt een hap nemen en gooit hem zo weg, pakt de telefoon en belt de Mc Donalds. HAHAHA Ik kwam echt niet meer bij van het lachen!!

Mijn moeder had vorig jaar ook schoenen apart laten liggen, dus ik had beloofd deze op te halen, dus ik had overlegd met de winkel dat ze me een afgetrapt paar schoenen die als klacht binnenkwam ook mee te nemen en dan later terug te brengen. Dus ik geef de schoenen aan mijn moeder. Ja ik kreeg deze doos mee. Zij helemaal kwaad en met mij, de afgetrapte schoenen en de bon naar de winkel. Die verkoopmedewerkster zegt nee mevrouw, wij nemen geen schoenen terug.. Mijn moeder helemaal geïrriteerd, en toen.. 1 April. Echt mijn moeders gezicht, en ze kwam zelf ook niet meer bij..

8. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Vorig jaar geprobeerd: een printscreen maken van je bureaublad, taakbalk verbergen en de printscreen als afbeelding op het bureaublad plaatsen. Je kunt dan proberen om vanalles aan te klikken, maar dat gaat niet want het is maar een afbeelding. :D

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb vorig jaar mijn zusje laten bellen door de politie (was één of andere foplijn) dat ze nog een flinke bekeuring open had staan. Je kon toen aan de andere kant van de lijn meeluisteren. Was ook erg grappig hahahaha

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahaha die is goed he, die heb ik een tijdje geleden bij mijn zwagertje gedaan ( samen met mijn zus ;) )

Meneer scheet peentjes '' Sorry meneer, Sorry ik ga het vanmiddag bekijken en betalen '' hahahahahah

het leuke was dat hij nog een openstaande boete had dus dan komt zo'n telefoontje helemaal overtuigend echt over :D

11. chantal1984

Trouwens als je honden of katten hebt dan is het misschien wel leuk om met ontbijt koek en wat water een leuke drol te maken en dan ergens in huis neer leggen waar hij het ziet :D

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh geweldig!! dat gaat m worden hier. lekker simpel, maar weet nu al dat hij helemaal gek word! :D

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihi wat een leuke grappen!

ga er ook es een paar van proberen!

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn vriend kreeg trouwens laatst een sms van een vriend van m dat ene Gijs naar zijn nummer had gevraagd maar dat hij hem niet kende en daarom zijn nummer had gevraagd zodat mijn vriend hem zelf terug zou kunnen bellen.
    Die vriend had het nummer er dus ook bij gezet en mijn vriend bellen, toen kreeg hij de Efteling aan de lijn, holle bolle Gijs ;)

Maar die is waarschijnlijk alleen leuk als het geen 1 april is anders verwacht men het denk ik wel zoiets?

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, mijn vent gaat op 1 april op zijn werk vertellen dat ik zwanger ben, aangezien iedereen vraagt wanneer hij nou papa wordt.

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    En dan geloven ze hem natuurlijk niet:D

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha! Ik was bij de eerste echo uitgerekend op 1 april. Vond dat echt niet zo tof. stel je voor dat ie dan ook echt op 1 april zou komen en je belt je ouders: Pa, ma het is geboren! Tuurlijk schat!!! Haha!

Het kan nog steeds trouwens ben daarna op 4 april gezet, maar hij kan nog steeds op 1 april komen natuurlijk....:D Zou wel handig zijn met me schoonouders, heb ik daar de eerste dag ook geen last van...:p

18. chantal1984

Ik had precies het zelfde probleem, die kleine van mij is op 31 maart geboren en ik zei ook tegen die dokter als je me wilt inleiden prima maar echt niet op 1 april oid want dan wil ik niet bevallen ! ( alsof je het in kan houden ;) ) .. gelukkig ben ik op 31 maart bevallen maar idd je zal iedereen moeten bellen hahahah :D

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    precies hihi

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Leuk. :) Ik ben benieuwd hoe ze reageren op zijn werk. Laat je het nog ff weten volgende week?

Deel Deze Pagina