1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Op mijn vorige werk hadden we in de straat onze stamkroeg zitten en heb toen een oud-collega laten bellen naar meneer B. Orrel en met het nummer van de kroeg erbij :D
    Hij nog heel droog 'o dan heeft ze me het verkeerde nummer gegeven' DUH ;)

2. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wij hebben wel eens alle kinderen van school een rol wc papier mee laten nemen op 1 april, omdat de wc's steeds verstopt waren. Er zou geen wc papier van school meer worden opgehangen in de toiletten, dus moest iedereen maar voor zijn eigen papier zorgen.:)
    Kwamen ze bijna allemaal braaf met een rol wc paier aar school toe.

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ergens schreef er ook iemand die een factuur had nagemaakt...

Ik heb vandaag ook zo'n "Christine le Duc" factuur gemaakt.
    De bestelling zou zijn geleverd op zijn werk, de factuur wordt wel thuis bezorgd (als ik niet vergeet de brief te posten):D

ik had al zoveel lol bij het maken van die factuur 8)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Een brief voor je man? :D
    Haha en afgeleverd op het werk. Hij zal wel helemaal in paniek raken als hij dat leest. :)

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Up!

Ik weet nog niet hoe ik mijn man dit jaar voor de gek kan houden.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hmmm eens kijken hoe ik mn vent voor de gek kan houden dit jaar:D

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

wat een leuke grappen zitten hiertussen!

een vriendin van mij heeft een keer (toen ze nog thuis woonde)
    doorzichtig folie op de wc gedaan, bril eroverheen, haar moeder ging s'nachts altijd plassen. en ze had het ook nog niet door! :D

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Daar zou ik alleen mezelf mee hebben want meneer gaat dat toch echt niet voor me schoonmaken :D

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha op zich is die wel leuk, maar je zult toch moeten poepen. Dan lijkt het me wel smerig als je naderhand met de rotzooi zit. Een stuk folie met poep en plas eraan. Uhhh....:D

10. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Haha wat een leuke grappen zitten er tussen! Helaas heb ik die met die factuur al eens per email gedaan... Za, eens kijken of ik nog zo snel iets in elkaar kan knutselen..

Die met die ontbijtkoek ga ik zéker weten doen!! Als ik eraan denk zal ik eens een foto gaan maken... ;)

11. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Dames,
    Ik heb de factuur van Christine le Duc nu wel opgeslagen...
    Als er iemand belangstelling heeft kan ik deze via de mail opsturen! :D

Belangstelling?
    Stuur even een PB met mail adres;)

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    2jaar geleden toen ik zwanger was wilden we de zolder gaan verbouwen en er een dakkapel in laten zetten (dat wilde ik heel graag) vriend was aan boord.
    had hem gesmst dat ik een supermooie dakkapel gezien had voor maar 3000euro en dat ik al een factuur gevraagd had enzo. dat hij echt geweldig was.
    kreeg een sms terug of ik niet goed bij mijn hoofd was, want de babykamer moest ook nog gedaan worden en zoveel geld ineens en dat kon niet.
    heb terug gestuurd: 1april hahahaha. hij moest zelf ook heel hard lachen.

weet nog niet wat ik dit jaar ga uitvoeren? had vorige week een echo, maar als ik die deze week zou hebben zou ik zeggen dat het een tweeling is:D

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Dames ik ga nu naar bed, morgenochtend check ik mijn inbox weer....hiihihihi

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Wij hebben gister van school een brief mee gekregen dat de kindjes morgen zo veel mogelijk chocolade mee moeten nemen. Dit omdat ze werelds grootste paasei willen maken. Er staat zelfs een foto bij met de grootste paasei tot nu toe, die is bijna 2 keer zo groot als een volwassen man. Nee ik denk dat dit een 1 april grap is ;)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij kregen gister een memo dat we ivm bezuinigingen voortaan nog maar 2 koppen koffie per dag mochten drinken :D

en 2 jaar terug een memo dat we allemaal in bedrijfskleding moesten gaan lopen, heel lelijke overalls. ik werk in de kinderopvang ;)

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik zat op een groenschool en kreeg daar plantenleer. Moest ik van mijn vader de latijnse naam voor amereetsiaas vragen :D.
    Ik was ook nog zo dom om erin te trappen. hahahaha

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik testte 2 jaar geleden op 1 april positief!! Nu kunnen we erom lachen, toen was het vooral een verrassing :)

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik moet nu even weg, maar wat dachten jullie van Oreo koekjes met tandpasta ertussen?

19. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hehe bahbah!!

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahaha die oreo koekjes hahaah :D

heb iig de Christine Le duc email ook ontvangen en zojuist opgestuurd naar me zus :D ..

Wat zal christine le duc het druk hebben morgen aan de telefoon hahahaha :D

Deel Deze Pagina