1 april grappen

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij doen niet aan 1 april grappen, waarschijnlijk denken dr morgen een heleboel mensen anders over..... zij krijgen morgen te horen dat onze kleine met een keizersnee is gehaald :D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb morgen niemand in de buurt om een grap mee uit te halen helaas.. vind het wel humor, 1 april..
    al verwacht mijn buurmeisje nog wel aan de deur met een grap:D

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je kan ook niet reageren als je er niets mee hebt, dat is ook een optie ;)

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    O die oreo koekjes grap is echt leuk!!!!!!!! Mijn collega is er gek op, alleen jammer dat ik morgen vrij ben en zij trouwens ook. Ik bewaar hem voor volgend jaar haha.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Die oreo koekjes zijn echt een leuk idee. Haha. Zie t al helemaal voor me.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Whaha! Ik moet nu ineens denken aan moppersmurf :D
    Was jij ook niet diegene die vond dat ik maar een rare familie had omdat m'n zusje en moeder mij te grazen hadden genomen?

Anyway, misschien doe ik hier nog inspiratie op. Meestal trap ik er zelf in (hoe naïef) maar die van 'toooeet' op iemand z'n neus lijkt me in elk geval een makkelijk uitvoerbare voor NooNooman :p

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben zo bang voor morgen.. Ik weet nu al dat iedereen mij zo ongelooflijk voor gek gaat zetten. :)
    Ik trap altijd overal in en dat weet iedereen ook donders goed.. dus ik ga m'n eigen vanavond mentaal voorbereiden.

En helaas kan ik nooit iemand voor de gek houden want ik schiet altijd in de lach. :D

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Jeskejes... morgen zal ik even melden wat we gedaan hebben :D.

@Blub, grappig dat zo'n grap dan tegen de docenten heeft gekeerd.

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn zoontje is vorig jaar 1 april geboren
    vrienden dachten ook echt dat het 1 april grap was
    maar nee mijn zoontje is echt op 1 april geboren

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gefeliciteerd en maak dr morgen een leuke dag van...... ik denk ook wel dat de kleine in de toekomst vaak moet uitleggen dat hij/zij echt wel jarig is:p

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ach ik vind en vond het wel leuk:p:p
    heb nu ook op zijn uitnodigings kaartje gezet en het is geen grap!

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij dus ook, we hebben deze datum zelf gekozen iom de gyn.

haha idd anders heb je straks alle boodschappen in huis komt er niemand opdagen omdat ze je niet serieus nemen ;)

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Voor wie nog een grap wil uithalen bij man/vriend of collega's,
    maak een screenshot van het bureaublad, stel deze in als achtergrond en kijk hoe frusti ze worden als ze nergens op kunnen klikken:D

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo heb ik het eens haast in m'n broek gedaan van het lachen toen ik de muizen van 2 collega's heb verwisseld. Zo handig, zij zaten tegenover elkaar dus het was zo gepiept.
    De één raakte half in paniek omdat haar muis een heel andere kant op ging dan zij deed en de ander zat stilletjes te vloeken op die ()#*&^*@#@ pc's van tegenwoordig.
    En ik maar met een stalen gezicht voor me uit blijven kijken :D

Maar goed... op dagen als 1 april hebben ze de grap natuurlijk wel sneller door ;)

15. 1234

1234 Niet meer actief

Hee, daar heb ik nog helemaal niet bij nagedacht dat het dan 1 april is.
    Nogmaals succes he.... Heb je nu internet in het zkh? Of ben je beneden aan het internetten? Lig je op dezelfde kamer als waar ik lag?

Liefs!

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.

hey meid, dank je wel.

Ik ben ff thuis, vanmiddag bloed geprikt, ctg, bloeddruk etc gehad en toen kreeg ik de keus....alvast blijven of nog ff weer naar huis en me vanavond om 8 uur weer melden....nou die keus was erg makkelijk.
    Kheb trouwens mn laptop aan mn mobiele internet weten te koppelen dus morgen live verslag vanuit mn zhs bedje.... zet je msn morgen maar op scherp ;)
    Ik lig vannacht op 125 nog wat met een paar andere vrouwen, morgen kom ik dan op een andere kamer met vrouwen die ook een kleine bij zich hebben liggen..... lijkt er op dat het dan wel een andere kamer moet zijn dan waar jij lag.

Tnx wat mij betreft mag het wel 24 uur later zijn ;)

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Moppersmurf:D
    Is vast en zeker een 1 april grap;)

Ik weet nog niks helaas, hopelijk doe ik hier nog wat inspiratie op:p

18. 1234

1234 Niet meer actief

Ik zet morgen mijn msn aan... Ja dan had ik ook graag even naar huis gewild tussendoor. Ze hadden mij denk ik op een éénpersoonskamer gezet omdat de situatie toch wel wat anders lag. Ik ben benieuwd, ik hoor het allemaal wel.

Ontopic:
    Wat betreft 1 april grappen: normaal ben ik altijd wel in voor een geintje, ook om er één uit te halen. Maar dit jaar sla ik maar over. Ben wegens de omstandigheden niet echt in de stemming daarvoor nu.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik moest al aan grumpy denken
    :D

OT vind die computergrappen wel heel erg grappig!
    Manlief zei al van een programma die kan je installeren en dan komt er een venstertje in je scherm met klik hier als je dit venster wil sluiten en als je er dan met je muis bij komt springt ie steeds weg:D:D ook wel humor

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Precies, dat denk ik ook. Jullie situatie was ook heel anders.

Topic.... eerlijk gezegd vergeet ik altijd dat het 1 april is, vanaf nu zal ik het niet meer kunnen vergeten en wie weet wordt ik vanaf nu wel de grootste 1 april pestkop;)

Deel Deze Pagina