Nou er was een site en we hebben gezegd dat de hele site verkocht werd, omdat het de moderator te veel geld kost. Of iemand zich aan wilde bieden om hem te kopen, de rechten enzo.. En jawel, daar kwamen alle toestromingen hahahaha.. En toen: 'uhm, wat voor dag is het eigenlijk vandaag'.. Die andere huh? Wij zo: 1 APRIL!!!
Ik moet nog wat bedenken hiiih Toen ik nog thuis woonde, het was op zondag 1 april. riep ik naar mijn vader, pap ze hebben ingebroken en je tv is weg (hij had net een nieuwe en hij was er dolblij mee). hij vloog uit bed en rende de overloop af en miste een paar treden van de trap en stond binnen paar sec beneden (oeps). Toen moest ik nog zeggen 1 april. Dit werd toen niet op prijs gesteld hahaha pa heeft hele dag mank gelopen en als ze vroegen wat hij had geloofde ze hem niet hahahah
die is echt goed!!! helaas vind mijn vriend die koekjes niks voor diegene die dit wel willen gaan doen, aah toe film het even haha
Jaaaa! 2-0 voor mij nog vóór 8 uur! Ik had de klokken op de magnetron en oven een uur vooruit gezet. Mijn man kwam beneden, begon brood te smeren, dacht WAAAT!?!?!?! en keek toen op zijn mobiel. Maar ik had em wel even goed te pakken Hij kon er gelukkig om lachen Ik had vannacht ook zijn lenzen uit zijn potje gedaan en in een extra potje van mij gedaan. Is ie ook ingetuind. Nu heeft ie de hele dag om de gaan broeden op revanche. En hij heeft een hele compagnie van de genie om mee te denken!
Zo simpel maar zo leuk! Heb je al goed gedaan voor 8 uur. Ik baal! Had gisteren een printscreen gemaakt van het beginscherm en ook in het startmenu alles verwijderd om op internet te komen. Maar.... ik ben zelf ook nog op internet geweest en dan komt het Internet icoontje vanzelf terug in start. De eerste keer heb ik hem verwijderd, maar de tweede keer ben ik het vergeten.... Dus meneertje heeft vanochtend op de laptop gezeten en gewoon via start internet geopend..... BAAL BAAL BAAL. Laat hem nog maar wel effe zo staan, misschien voor vanmiddag. BIJ iemand anders al wat gelukt?
Ik ben gek op 1 april grappen. Ik heb alleen vandaag niemand om het mee uit te halen, helaas. Maar lees graag mee....
stond net teroken met mijn kerel en de buuf ging de kids naar school brengen. vraag ik een geintje met haar man uit mag halen? ga je gang je hebt de sleutel. heb folie om de wc pot gedaan en als het goed is komt hij zo thuis hihi!!!!! jammer dat er niemand thuis is als hij naar de wc gaat
Ik wil een geintje met m'n baas uithalen vandaag, maar hij is vrij Misschien hebben mijn collega's een idee om hem te grazen te nemen vanmiddag
Kreeg gisteren een brief mee van school. I.v.m. de bezuinigingen op het Passend Onderwijs hebben ze allerlei uitgaven onder de loep genomen. Ze waren er toch wel achter dat er aan w.c. papier veel geld werd uitgegeven. De kinderen moesten vanaf vandaag allemaal een eigen w.c. rol meenemen en als die op is zelf weer aanvullen. Nu hadden een paar ouders voor de hele klas luiers meegenomen en liep de halve klas met een luier over de kleding. Hilariteit alom, en ik kon het niet laten om gisteravond een w.c. rol af te rollen en te beschrijven en stempelen met 1 april. Grap die ik vanmorgen met manlief uithaalde. Onze oudste wordt met een busje opgehaald om naar school te gaan en manlief zou hem naar het busje brengen. ALTIJD vlak voor het busje komt moet meneer een grote boodschap doen op de een of andere manier waardoor ik regelmatig degene ben die hem alsnog naar het busje brengt. Dus nu zat hij net lekker te kleien en ik riep heel hard "Daar komt het busje aan". Zoonlief speelde mee door naar de gang te lopen en zijn jas aan te doen. Hij wist niet hoe snel hij af moest knijpen om hem dit keer toch naar het busje te brengen want hij wist dat ik geen schoenen aanhad. Pas toen zoonlief buiten zei 1 APRIL, begreep hij dat hij in de zeik was genomen.
hmm oreo wordt hier niet gegeten en mijn vriend die herkend een screenshot ( dammit..) Zoek nog een orginele..
daar ging ik bij voorbaat al niet op drukken vast zo'n ding waar je 1000 keer op moet klikken voordat hij weg gaat.
Laat je ons weten hoe het gegaan is? Ik ben heel benieuwd Edit: Feilo09, zag dat jij 'm ook wilde proberen... ik wacht af
Ik ga mijn man's auto supercheap op marktplaats zetten met zijn mobiele nummer. Hoop dat 'ie de hele dag gebeld wordt door mensen die zijn auto wel voor 500,- willen kopen
Je klikt op je toetsenbord op screenshot. Bij mij staat die knop ergens boven backspace. Dan open je paint en klik je op plakken. En dan hoef je het alleen nog op te slaan op je pc en vanuit daar kun je het op je bureaublad maken.
Ik heb heel lullig om 08:10 geroepen dat het al 5 voor negen was (hij begint om 09:00 opt werk) en hij zich dus verslapen had hahahah heb nog nooit zo snel iemand uit bed zien springen! Had hem dus goed te pakken! Vandaag maar even broedden op nog meer ongein, en ik zal onherroepelijk ook terug gepakt worden denk ik!
Ik ga denk ik vandaag naar een aantal mensen een fake-sms laten versturen via denk ik deze site : Fake sms - verstuur een nep smsje, anoniem smsje of fake smsje.